Yerden yüksek hatchback'ler, nam-ı diğer crossover'ların günbegün artan popülaritesi göz önünde bulundurulduğunda Hyundai'nin i20 Active'le izlediği yol aslında son derece mantıklı. Pazarda şu an direkt rakibi bulunmayan otomobilin konforu halen zayıf yönü olsa da, önceki türevlere göre toleransı daha fazla. T-GDI ise ilaç gibi gelmiş ve adeta arabanın karakterini yerine oturtmuş: Koreliler ciddi ciddi bu motoru Tucson hariç tüm modellerine koymayı düşünmeli.
#OtoparkHyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, 2015’te kırılmadık rekor bırakmadıklarını belirterek, “Üretimde 226 bini, ihracatta 200 bin adedi aşarak rekor kırdık. Ürettiğimiz araçların yüzde 89’unu ihraç ederek bir başka rekora ulaştık. Ayrıca iç pazarda sattığımız 50 bin otomobilin yarısını Türkiye’de üreterek önemli başarı elde ettik” diye konuştu.
#Hyundai Assan1 yılda kapasitesini 100 binden 215 bine çıkaran Hyundai Assan, ürettiği modellere talep patlaması yaşayınca yeniden kapasite artışı için düğmeye bastı. Bu yıl 245 bin adede kısa sürede de 345 bin adetlik kapasetiye çıkacak Hyundai Assan, Türkiye ‘300 binler kulübü’ne girecek.
#Frankfurt Otomobil Fuarı