Yüzde 110 müşteri memnuniyeti kitabı

Güncelleme Tarihi:

Yüzde 110 müşteri memnuniyeti kitabı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 22, 1999 00:00

Favori Kuyumculuk tarafından yayınlanan Favori Kitap Dizisi'nin ikinci kitabı çıktı. ‘‘Yüzde 110 Müşteri Memnuniyeti’’ adını taşıyan kitap, 4 bin kuyumcu mağazasına gönderildi.Favori Kuyumculuk Yönetim kurulu Koordinatörü İpek Özel'in yazdığı kitapta, müşterilerin şirketlerden ve mağazalardan bekledikleri memnuniyeti sağlamanın yöntemleri aktarılıyor. Gerçek yaşamdan alınmış müşteri memnuniyeti örneklerine de yer verilen kitapta ayrıca, ‘‘Kuyumculukta Yüzde 110 Müşteri Memnuniyeti Sağlamanın Pratik İpuçları’’ başlıklı özel bir bölümde bulunuyor. 400'ü aşkın kuyumcu arasında yapılan anketin sonuçlarına dayanılarak oluşturulan kitap, sektörde koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamayı amaçlıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!