OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 13, 2005 00:00
Seat’ta Altea ile baÅŸlayan deÄŸiÅŸim trendi hız kesmeden devam ediyor. Sedan grubunda Seat’ın en çok tercih edilen modellerinden biri olan Toledo, Seat’ın yeni marka deÄŸerlerini yansıtan yeni bir yüze sahip.Firmanın 2002 yılında Audi Marka Grubu’na dahil olmasından sonra tamamen Audi bünyesinde geliÅŸtirilen ikinci aracı olan yeni Toledo; sunduÄŸu çok yönlülük, fonksiyonellik ve geniÅŸ ölçüleri ile klasik sedan konseptini yeni baÅŸtan tanımlıyor. Üçüncü jenerasyon yeni Toledo, 1998 yılında pazara sunulan önceki gövdesinden miras aldığı geniÅŸ bagajının yanı sıra ölçüleri, özellikleri ve deÄŸiÅŸkenliÄŸi sayesinde sportif bir aile otomobili olarak dikkat çekiyor. ‘C’ segmenti analizleri, daha fazla hacim ve iÅŸlevsellik sunan araçlara giderek artan bir talep olduÄŸunu gösteriyor. Seat Katalonya Oto Servis ve Ticaret A.Åž yeni Genel Müdür’ü Bahadır Gören, tanıtım toplantısında yaptığı konuÅŸmada Seat’ın trend yaratan bir marka olma yolunda hızla ilerlediÄŸini belirterek otomobilde sportifliÄŸi önemseyen genç ve dinamik kullanıcıları hedeflediklerini vurguladı. Gören, ilk kez Altea ile ortaya çıkan dinamik çizginin bütün yeni modellerde olacağını, yeni ve farklı bir hedef kitleye ulaÅŸmayı amaçladıklarını söyledi. Bahadır Gören, Yeni Toledo’nun, sunduÄŸu birçok yeni özelliÄŸiyle Seat’ta markayı daha ileri taşıyacak önemli deÄŸiÅŸimlerin bir kanıtı olduÄŸunu ve yıl sonuna kadar 2 bin adet Toledo satmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi. Yeni Toledo, Türkiye’de 33 bin YTL’den baÅŸlayan fiyatlarla satışa sunuldu.Â
button