Değişen medyada 'mükemmeli' arayacaklar

Güncelleme Tarihi:

Değişen medyada mükemmeli arayacaklar
Oluşturulma Tarihi: Kasım 04, 2016 12:43

Türkiye'deki iletişim ve pazarlama sektörünün öncülerini dünyanın en yaratıcı isimleriyle buluşturan Brand Week İstanbul etkinliğinde, ünlü editöryel tasarımcı Mark Porter da Hürriyet Gazetesi'nin davetlisi olarak katılacağı "Soru Hürriyeti Özel" programında bir konuşma yapacak.

Haberin Devamı

Dünyaca ünlü editöryel tasarımcı Mark Porter, Hürriyet Gazetesi'nin davetlisi olarak 11 Kasım'da Brand Week İstanbul’da konuşma yapacak.  

Oldukça başarılı bir kariyer geçmişine sahip olan Porter; ‘Colors and Wired’ gibi ikonik projelerde sanat direktörlüğü yaptıktan bir süre sonra, Guardian Gazetesi'nin kreatif direktörlüğü görevini üstlendi. 

Guardian Gazetesi'nin uluslararası üne kavuşarak, dünyanın en saygın haber kuruluşlarından biri haline gelmesinde, Porter’ın uygulamaya geçirdiği tasarım felsefesinin payı oldukça büyük.

Porter’ın 2010 yılında hayata geçirdiği, küresel bir bakış açısına sahip olan tasarım stüdyosu Mark Porter Associates; basılı ve dijital medyanın önde gelen isimleriyle projeler üretiyor.

PROJELERİ MÜZELERDE SERGİLENİYOR

Haberin Devamı

Porter’ın  medya endüstrisinde ses getiren projeleri, Londra’daki Victoria & Albert Müzesi’nde ve Tasarım Müzesi’nde de sergileniyor.

Bu sene dördüncüsü düzenlenen Brand Week İstanbul etkinliğine yüzlerce konuşmacı ve binlerce ziyaretçinin katılımı bekleniyor.  

İNTERNET VE BASILI GAZETECİLİKTE TASARIMIN ÖNEMİ

Hürriyet Gazetesi'nin davetlisi olarak etkinlikte konuşma yapacak olan Porter, Facebook’tan canlı olarak yayınlanacak "Soru Hürriyeti Özel" programına katılacak.

Porter, “yeni formatlar ve okur odaklı tasarımla mükemmeli aramak” konu başlıklı programda, internet ve basılı gazetecilikte tasarımın önemine değinecek.

Programda, online ve offline dünyadaki değişim sürecinin yayıncılık anlayışındaki etkileri, değişen okur ihtiyaçlarına ayak uydurmak için geliştirilen formatlar, yenilenen dijital kimliğin okur kitlesi ve reklam verenler üzerindeki etkisi, rekabet koşulları ve editöryel tasarımdaki uluslararası prensipler ele alınacak.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!