A.A.
Oluşturulma Tarihi: Ocak 09, 2008 14:26
Volvo Car Türkiye'nin 2007 yılındaki satışlarının, 2 bin 747 adetle bir önceki yıla göre yüzde 49 oranında artış gösterdiği bildirildi.
Volvo Car Türkiye'den yapılan yazılı açıklamada, daralan binek otomobil pazarına rağmen satışlarını artıran Volvo'nun performansında, pazara sunduğu yeni modellerin yanı sıra Volvo İkinci El Programı ve yenilenen yetkili satıcı ağının önemli etkisinin olduğu belirtildi.
Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt da konuya ilişkin değerlendirmesinde, “2008 yılında da yeni satış noktalarında yeni showroomlar ve yıl sonuna damgasını vuracak olan Yeni Volvo XC60 ile yeniliklere hızla devam edeceğiz. Volvo Otomobil her zaman için öncelikli hedefi olan müşteri memnuniyetinde bir numara olmak için çalışacak” dedi.