Vitrinlerde dijital reklam

Güncelleme Tarihi:

Vitrinlerde dijital reklam
Oluşturulma Tarihi: Aralık 14, 2007 00:00

Bundan tam bir yıl önce ayrıntılı olarak anlattığımız vitrin camına reklam projeksiyonu yapmaya olanak veren Vikuiti teknolojisi Türkiye’de.

Mİkrokürecİk teknolojisiyle geliştirilen Vikuiti projeksiyon filmi, görüntülerin doğrudan cam yüzeye yansıtılmasını sağlayarak, mağaza vitrinlerini canlı bir pazarlama ve promosyon aracı haline getiriyor.

Satış noktası pazarlaması alanındaki araştırmaları ile bilinen POPAI’nin Hollanda’da 3M için yaptığı araştırma, Vikuiti projeksiyon filmi üzerine yansıtılan hareketli görüntülerin tüketicilerin büyük bir kısmının aklında kaldığını ortaya koydu. Spor giyim mağazası Intersport’un iki şubesinde ve iki T-Mobile satış noktasında 24 bini aşkın tüketicinin gözlemlenmesi ve 1562 bire bir görüşmeyi kapsayan araştırmada, tüketicilerin yüzde 85’i Vikuiti ile vitrin camlarına yansıtılan dijital video içeriğinin dikkat çektiği ve mağazanın imajını zenginleştirdiği kanaatine vardı.

Mikrokürecik teknolojisiyle geliştirilen Vikuiti projeksiyon filmi, projeksiyondan gelen ışığın mikroküreciklerden geçerek cam, akrilik gibi şeffaf yüzeylere yansıtılması ile farklı kesitlerde görüntü alanları oluşturuyor. LCD ve plazma ekranlara kıyasla daha ekonomik olan sistem gün ışığında görüntü kaybına uğramıyor. Film, istenilen ebat ve şekilde kesilebiliyor, böylece perakendeciler şirket logoları ve markaları şeklinde ekranlar yaratılabiliyorlar.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!