‘Verimlilik’ masajı

Güncelleme Tarihi:

‘Verimlilik’ masajı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 22, 2003 15:43

Şirketler, masaj yoluyla çalışanlarının verimini artırıyor. Masör Nedret Oğus ve 10 kişilik ekibi tarafından oluşturulan Ekspres Masaj, işyerlerinde çalışanlara 5-15 dakika süren baş, boyun, omuz ve kol masajı yapıyor. Mesai saatleri içinde 10 dakikalık terapik masajlarla rahatlayan çalışanlar, ruhsal ve fiziksel açıdan zindeleşmiş olarak işlerinin başına dönüyor.

Haberin Devamı

İşyerinde çalışanların verimliliğini ve konsantrasyonunu artırmak, stresi azaltmak için çeşitli yöntemler uygulanıyor. 'Masaj' da, bu uygulamalardan biri haline geldi.

Şirketler, yoğun çalışma temposu içinde bulunan çalışanlarının verimini 10 dakikalık masajlarla artırma yoluna gidiyor. Sırt, boyun, omuz ağrılarından şikayet eden çalışanlar, 'ekspres masajla' rahatlıyor.

Spor akademisi mezunu ve profesyonel masör Nedret Oğus, 10 kişilik ekibiyle işyerlerine masaj yapmak amacıyla 'Ekspres Masaj'ı kurdu. Mayıs 2001'den beri şirketlere 'terapik masaj' hizmeti veriyorlar. İş saatleri içinde kişi başına 10 dakikalık masajlarla çalışanlara 'stres' attırıyorlar. Şu ana kadar DHL Türkiye, Citibank, Phillip Morris ve Doğuş Holding gibi şirketlerde çalışanlara mesai saatleri içinde masaj yapmışlar.

Haberin Devamı

Ekspres Masaj'ın çalışanlarının hepsi bu işin eğitimini almış 'yeminli masörlerden' oluşuyor. ABD, Japonya ve Avrupa ülkelerinde verimi artırmak için kullanılan 'yerinde terapik masaj' sisteminin yararlarını Türk şirketlerine anlattıkları tanıtım masajları düzenliyorlar.

Oğus, çalışanlara oturdukları yerde yaptıkları masajın en başarılı stres yönetme terapilerinden biri olduğunu söylüyor.

ÇALIŞANLAR MEMNUN

Değişik dönemlerde farklı firmalara masaj yaptıklarını belirten Oğus, DHL Türkiye'nin sürekli müşterileri olduğunu ifade ediyor. 220 çalışanı bulunan DHL'e bir yıldır hizmet veriyorlar. Şirketin genel müdürlük binasındaki çalışanlara iki haftada bir cuma günleri 15.00-17.00 saatleri arasında masaj yapıyorlar. Pazartesi günleri ise operasyon birimlerinde çalışan kuryelere aynı hizmeti veriyorlar. DHL için ayda 200 masaj gerçekleştiriyorlar.

DHL Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Esra Bozkurt, özellikle hıza dayanan bir sektörde görev yapmaları nedeniyle, masaj yaptırarak çalışanlarının yoğun stresten kurtulmalarına yardımcı olmayı hedeflediklerini söylüyor.


İşyerinde masajın FAYDALARI

 Çalışanların verimliliğini, konsantrasyonunu ve performansını artırıyor.

 Stresi azaltıyor.

 Ofis hastalıkları olan omuz, bel, sırt ağrılarını önlüyor.

Haberin Devamı

 10 dakikalık masajla deşarj olan çalışanlar ruhsal ve fiziksel açından zindeleşiyorlar.

 Çalışanların moralini güçlendirerek dikkatlerini yoğunlaştırmalarını sağlıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!