Güncelleme Tarihi:
Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA)’nin düzenlediği Üniversitelerarası Reklam Yarışması, IAA New York merkezinin bütün dünyadaki üniversite öğrencileri için düzenlediği INTER-AD adlı yarışmanın bir devamı niteliğini taşıyor.
Öğrencilerin entegre pazarlama ve iletişim konusunda gerçek hayattan alınmış bir olay çalışmayı yaşayarak çözmelerini sağlayan Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nın onbirincisinde, “Sağlık için Tuvalet Kağıdı Bilinci” teması işlendi.
Tuvalet temizliği uygulamalarında Avrupa’nın çok gerisinde kaldığımızın ve sağlık açısından büyük riskler taşıdığımızın bilinciyle seçilen konuyu ele alan yarışmanın sponsorları Hayat Kimya, İpek Kağıt, Sofidel ve Viking Kağıt oldu.
11. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda;
• Beşinciliği; Anadolu Üniversitesi / Ajans FRAMBUAZ
• Dördüncülüğü; Ankara Üniversitesi / Ajans PELUR
• Üçüncülüğü; İstanbul Bilgi Üniversitesi / Ajans INSOMNIA
• İkinciliği; Anadolu Üniversitesi / Ajans GRAFESK
• Birinciliği; Ankara Üniversitesi / Ajans ŞAMUA
aldı.
Uluslararası Reklamcılık Derneği 11. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda birincilik ödülünü kazanan takım, Ekim ayında Slovenya’da gerçekleştirilecek; tüm dünyadan farklı kültürlerden gelen, reklam dünyasının profesyonellerini izleme ve tanıma fırsatı bulmak üzere, Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin davetlisi olarak ‘GOLDEN DRUM’ Festivali'ne gidecekler.