Trky’nn tntmnd bir şeyler eksik

Güncelleme Tarihi:

Trky’nn tntmnd bir şeyler eksik
Oluşturulma Tarihi: Haziran 20, 2006 15:42

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA), “AB sürecinde Türkiye’nin tanıtımı ” konusunun önemini düzenlediği konferansla Türkiye’nin gündemine taşıyor. “Trky’nn tntmnd bir şeyler eksik?” başlıklı konferans, 23 Haziran’da İstanbul’da, Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleşiyor. Moderatörlüğünü Ali Atıf Bir’in yapacağı konferansa iletişim dünyasından önemli isimler katılıyor.

Haberin Devamı

Avrupa Birliği sürecindeki Türkiye, uluslararası tanıtıma her zamankinden fazla ihtiyaç duyuyor. İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA), Türkiye’nin tanıtımında halkla ilişkilerin önemini düzenlediği konferansla Türkiye’nin gündemine taşıyor.

İDA tarafından düzenlenen “Trky’nn tntmnd bir şeyler eksik” başlıklı konferans, 23 Haziran Cuma günü İstanbul’da, Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampusu Fazıl Say Salonu’nda 09:00-11:30 saatleri arasında gerçekleştiriliyor.

Moderatörlüğünü Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı ve Hürriyet Gazetesi Yazarı Prof. Dr. Ali Atıf Bir’in yapacağı konferansa iletişim dünyasının önemli isimleri katılıyor. Toplantıya hükümetimiz adına katılan, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Müsteşarı Prof. Dr. Sayın Mustafa İsen konferansın açılış konuşmasını yapacak. Dünyanın en büyük iletişim danışmanlığı şirketlerinden biri olan ve özellikle ülke tanıtımları konusunda önemli başarılara imza atmış Hill & Knowlton şirketinin Brüksel ofisi direktörü Abigail Jones, konferansta hem deneyimlerini hem de önerilerini aktaracak. Bersay İletişim Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Saydam ve Teksas Üniversitesi öğretim üyesi ve Referans Gazetesi yazarı Prof. Dr. Tevfik Dalgıç konferansta birer konuşma yapacak.

Haberin Devamı

İDA Başkanı Meral Saçkan konferansın amacını şöyle anlatıyor: “Türkiye’nin önde gelen 15 iletişim danışmanlığı şirketi olarak 2004’te İDA’yı kurduk. O günden bugüne ülkemizin yurtdışındaki tanıtımını yakından takip ediyor, bunun için büyük emek, çaba ve para harcandığını biliyoruz. Buna rağmen, verilmek istenen mesajın ‘bir bütün olarak’ dünyaya yansıtılmasında hala sorunlar olduğunu görüyoruz. Bu bütünün ayrılmaz bir parçası olması gereken ‘halkla ilişkiler’in öneminin yeterince anlaşılmadığını düşünüyoruz. Bu nedenle konuyu Türkiye’nin gündemine taşıyoruz.”

İDA (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği) :  Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği ICCO’nun Türkiye temsilcisi İDA, ülkemizde stratejik iletişim danışmanlığı ve halkla ilişkiler hizmetlerinin uluslararası standartlarda, yüksek nitelikli insan gücü tarafından sunulmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor.

Haberin Devamı

İDA üyeleri arasında Türkiye’de iletişim danışmanlığı sektörünün önde gelen 15 şirketi, Alesta Halkla İlişkiler ve Danışmanlık, Bersay İletişim Danışmanlığı, BG İletişim, BPM Look Halkla İlişkiler, Effect Halkla İlişkiler, Excel Halkla İlişkiler ve Stratejik İletişim Hill & Knowlton, Global Tanıtım, Grup 7 İletişim Hizmetleri,  MPR Pazarlama Halkla İlişkiler, N PR İletişim Danışmanlığı, Orsa Stratejik İletişim Danışmanlığı, PR Aktif İletişim Hizmetleri, Rekta Halkla İlişkiler, Tribeca İletişim Danışmanlık,  Zarakol İletişim Hizmetleri bulunuyor.

İDA üyeleri, bir yandan birbirleriyle rekabet ederken, bir yandan da iletişim ortamının iyileştirilmesi ve hizmet standartlarının gelişmesi için bilgi paylaşımı, uluslararası literatür ve konferansların izlenmesi, konuk konuşmacılar getirilerek sektöre katkı sunulması ve meslek profesyonellerinin eğitilmesine kadar birçok konuda ortak davranıyor.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!