TİM’den depremzedeye 1 milyon YTL

Güncelleme Tarihi:

TİM’den depremzedeye 1 milyon YTL
OluÅŸturulma Tarihi: Ocak 07, 2005 00:00

Türkiye Ä°hracatçılar Meclisi (TÄ°M) ile Türkiye Kızılay DerneÄŸi, Güney Asya’da yaÅŸanan deprem ve tsunami felaketi nedeniyle baÅŸlatılan yardım kampanyasına iliÅŸkin iÅŸbirliÄŸi protokolü imzaladı.TÄ°M BaÅŸkanı OÄŸuz Satıcı, küreselleÅŸmenin yalnızca sermaye ve malların deÄŸil, ÅŸefkatin, insani dayanışmanın da hızla serbest dolaşımı olduÄŸunu söyleyerek, ‘Türkiye ihracatçısının çatı örgütü TÄ°M ve Ä°hracatçı Birlikleri Asya Pasifik coÄŸrafyasından gelen küresel çığlığa Türk Kızılay’ı ile beraber Türkiye’nin küresel ÅŸefkatini ihraç ederek cevap verecektir’ diye konuÅŸtu. FARKLI AKTÄ°VÄ°TELER: OÄŸuz Satıcı, Asya’dan yükselen çığlığa olanakları sonuna dek zorlayarak yanıt vermenin tam zamanı olduÄŸuna dikkat çekerek, tüm sivil toplum örgütlerinin, meslek örgütlerinin, sporcuların ve sanatçıların da kampanyayı desteklemesi gerektiÄŸini ifade etti. Ä°hracatçı birlikleri ve TÄ°M olarak kampanyaya 1 milyon YTL bağışla destek verdiklerini dile getiren Satıcı, Kızılay’ın da 1.5 milyon YTL’yle kampanyaya destek olduÄŸunu kaydetti. Satıcı, ÅŸimdilik 2 ay sürmesi öngörülen kampanyanın ilerleyen günlerde farklı aktivitelerle devam edeceÄŸini belirtti. Satıcı, 20-25 yerli ve yabancı ÅŸarkıcının katılacağı bir yardım konserinin planlandığını söyleyerek, baÅŸka organizasyon fikirlerine de açık olduklarını sözlerine ekledi.KURBAN BAÄžIÅžI: Kızılay Genel BaÅŸkanı Talat Yılmaz da, Kızılay olarak kurban bağışı yapılabilmesi için de hazırlık çalışmalarının sürdüğünü dile getirerek, Endonezya’nın Aceh bölgesinde kesimhanelerin araÅŸtırıldığını, dağıtım iÅŸinin yapılabilmesi halinde ihtiyacı olanlara dağıtmak üzere kurban bağışlarını alabileceklerini söyledi. Yılmaz, kurumsal yardımların hem nakdi hem de ayni olabileceÄŸine iÅŸaret ederek, sözlerine şöyle devam etti: ‘Kızılay artık yepyeni bir Kızılay’dır. Adil, ÅŸeffaf ve hesap veren bir Kızılay’dır. Kampanya süresince toplanan yardımların nerelere harcandığını, hangi ülkede hangi hizmetler için kullanıldığını medya aracılığıyla adım adım paylaÅŸacağız.’ Hangi takımın daha çok taraftarı var görelimTÄ°M BaÅŸkanı OÄŸuz Satıcı, Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor ve BeÅŸiktaÅŸ gibi kitlesel spor takımlarını kampanyaya destek vermeye çağırarak, ‘Kulüpler kurumsal olarak, sporcular kiÅŸisel olarak bağış yapabilir. Ancak daha da önemlisi, her fırsatta ‘en çok benim taraftarım var’ diye övünen takımların ÅŸimdi ne kadar yardımsever taraftarı var, onu göreceÄŸiz. Kulüpler taraftarı örgütlesin, yardım kampanyasına destek versin’ dedi.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!