A.A.
Oluşturulma Tarihi: Kasım 11, 2006 15:29
Türk Hava Yolları (THY) Çağrı Merkezi, ”İstanbul Call Center Awards 2006” yarışmasında “performans” kategorisinde yılın en başarılı çağrı merkezi seçildi.
THY'den yapılan yazılı açıklamada, Türkiye'nin ilk “Çağrı Merkezi Ödülü” olan “İstanbul Call Center Awards-Çağrı Merkezi Ödülleri 2006” yarışmasında ödüllerin sahiplerini bulduğu, 11 kategoride gerçekleştirilen yarışmada THY Çağrı Merkezinin, “Performans Bağlamında Yılın Çağrı Merkezi Gelişimi” kategorisinde ödüle layık görüldüğü ifade edildi.
Açıklamada, THY Genel Müdürü Temel Kotil'in, çağrı merkezinin ödüle layık görülmesinden büyük mutluluk duyduğunu belirterek, bir kurumun müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılmasında en temel unsurun, müşteriyi anlamaktan geçtiğini söylediği belirtildi.
Açıklamada, bu nedenle müşterileriyle buluşabilecekleri her türlü iletişim kanalını açık tuttuklarını ifade eden Kotil'in, şu görüşlerine yer verildi: “Çağrı merkezimizi de bu doğrultuda 120 personelden 520 kişiye yükselterek, reaktif yapıdan proaktif yapıya geçmeyi amaçladık. Böylelikle çağrı merkezimiz, müşteri ilişkileri aktivitelerinin toplandığı stratejik bir dağıtım kanalı haline geldi. Tüm bu çalışmalarımız neticesinde günlük çağrı cevaplama oranımız 2005 yılında yüzde 45 iken, 2006'da yüzde 95'e yükseldi. Aynı şekilde, vazgeçilen çağrı oranımız da Ekim 2006 itibarıyla yüzde 1'e indi. 444 0 849'un aldığı ödülün, doğru yolda ilerlediğimizin bir göstergesi olduğunu düşünüyorum.”