Tekofaks, kulaklık pazarına güçlü giriyor

Güncelleme Tarihi:

Tekofaks, kulaklık pazarına güçlü giriyor
OluÅŸturulma Tarihi: Temmuz 07, 2006 09:48

Panasonic markasının Türkiye’deki temsilciliğini yürüten Tekofaks, Panasonic ve alt markası Technics’in kulaklıklarını müzik tutkunları ile buluşturuyor. Tekofaks, aynı anda satışa sunduğu 30’a yakın kulaklık çeşidinin dağıtımı için Aztek Firması ile anlaştı. Satışa sunulan yeni modellerle 1 yıl içinde kulaklık pazarının yüzde 50’sini elde etmeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

25 yıldır Türkiye’ye teknolojik yenilikleri getiren Tekofaks, satışa sunacağı yeni Panasonic / Technics markalı kulaklıklarla ürün gamını genişletiyor. Tekofaks, DJ tipinden şok dalgaya; ses geçirmeyenden kulak içi tipe kadar toplam 12 kategorideki 28 farklı ürünle oldukça geniş bir kullanım yelpazesine hitap ediyor.

Zengin ürün çeşidi ile kulaklık pazarına iddialı giriş yapan Tekofaks, Panasonic / Technics kulaklıkların dağıtımı konusunda Aztek Firması ile işbirliğine gidiyor. Tekofaks, Aztek Firması’nın gerçekleştireceği ürün dağıtımıyla 2007 yılında bin satış noktasına ulaşmayı planlanıyor. Avrupa’da 620 Milyon USD ile yüzde 9.2 pazar payına sahip Panasonic markasının Türkiye’de 2007 sonuna kadar yüzde 50 oranında pazar payı elde etmesi hedefleniyor.

Haberin Devamı

Avrupa pazarında en çok talep gören kulaklık kategorilerinden birisi, son dönemlerde gittikçe talep gören DJ-Kulaklıklarını da kapsayan geleneksel HiFi Kulaklıklar. Toplam Avrupa pazarı içinde %25’lik paya sahip bu kategori HiFi müzik severlere ve ses kalitesinden ödün vermek istemeyen kitleye hitap ediyor. Â

Dış alanda kullanılmak üzere tasarlanan küçük kulaklıklar yüzde 28’lik payla Avrupa pazarında önemli bir paya sahip. Kulak içi kulaklıklar, çok hafif boyun ya da kafa bantlı kulaklıklar bu grubun içinde yer alıyor ve tasarım, renk ve taşıma şekline göre çeşitlilik gösteriyor. Son yıllarda satış ivmesi hızla yükselen MP3 çalarlar özellikle bu kategorideki  pazarının genişlemesinde çok etkili oldu. Bu cihazlarla tercih edilen kulak içi kulaklıklar tüm Avrupa pazarında adetsel olarak %8 oranında artış gösterdi.

Geriye kalan pazar payını ise infra-red kulaklıklar, kablolu ve kablosuz TV kulaklıkları gibi kategoriler oluşturuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!