Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2007 00:00
Çözüm Bilgisayar ve Oracle’ın birlikte geliştirdikleri Çözüm Randevu Sistemi, gündelik hayatın bir parçası olan teknolojileri kullanarak hastanelerdeki randevu kuyruklarını ortadan kaldırmayı hedefliyor.
Çözüm Bilgisayar’ın Oracle teknolojileri kullanarak geliştirdiği Çözüm Randevu Sistemi, gündelik hayatta yaygın olarak kullandığımız telefon, cep telefonu ve İnternet gibi kolay ulaşılabilen teknolojilerin yardımıyla hastane kuyruklarını ortadan kaldırmayı amaçlıyor. Çözüm HBYS (Hastane Bilgi Yönetim Sistemi) ile entegre çalışan Çözüm Randevu Sistemleri, hastaların bekleme sürelerini azaltarak verimlilik sağlarken, hizmet sunum sürelerini uzatarak hekimlerin daha iyi hizmet verebilmesini sağlıyor.
Sistem kurum polikliniklerinde randevulu düzene geçebilmeyi sağlarken, 7 gün 24 saat randevu başvurusunda bulunabilme gibi özellikler sunuyor.
Çözüm Randevu Sistemleri sayesinde randevular kısa mesaj (Turkcell 2919), mobil İnternet (WAP), telefon, İnternet veya açık alanlarda kullanıma yönelik kiosk cihazları yardımıyla alınabiliyor. Tüm bu yöntemlerin bir arada kullanılması, birçok noktadan randevu akışı sağlayarak başvuru sırasında oluşabilecek birikmelerin önüne geçilmesine yardımcı oluyor.