Güncelleme Tarihi:
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, 54 memur alımı için duyuruyu Devlet Personel Başkanlığı üzerinden gerçekleştirdi. Türkiye genelinde birçok noktaya yapılacak olan alımlar ile ilgili tüm bilgilendirmeler Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü üzerinden gerçekleştirilecek. Peki, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü memur alımı başvurusu nasıl yapılacak?
BAŞVURU İÇİN GENEL ŞARTLAR NELERDİR?
1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) fıkrasının 4, 5, 6, 7 ve 8 inci bentlerinde belirtilen koşulları taşımak.
2. Lisans mezunları için 2016 yılı KPSS P3 (B) puan türü, Önlisans mezunları için 2016 yılı KPSS P93 (B) puan türünden 70 ve üzeri puan almış olmak.
3. Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmüne uygun olması.
ÖZEL ŞARTLAR NELERDİR?
1. Büro Personeli (Merkez ve Taşra): Dört (4) yıllık Yüksek Okullarının Tapu Kadastro bölümünden veya iki (2) yıllık Meslek Yüksek Okullarının Tapu Kadastro/Tapu ve Kadastro Bölümünden mezun olmak.
2. Tekniker (Taşra): İki (2) yıllık Meslek Yüksek Okullarının Tapu Kadastro/Tapu ve Kadastro Bölümünden mezun olmak.
BAŞVURULAR NASIL GERÇEKLEŞTİRİLECEK?
1. Başvurular Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüklerinden (*) herhangi birine yalnız bir unvan için, 06-10 Şubat 2017 tarihleri arasında mesai bitimine
2 (saat:17:00) kadar (www.tkgm.gov.tr) adresinden temin edilerek doldurulacak olan “Sözleşmeli Personel (4/B) Başvuru Talep Formu” ve bu formda belirtilen belgeler ibraz edilmek suretiyle şahsen yapılacaktır. (Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.)
2. Birden fazla Bölge Müdürlüğüne ve/veya birden fazla unvan için başvuru yapıldığı takdirde başvuruların tamamı geçersiz sayılacak bu durumdaki aday atanmış olsa dahi ataması iptal edilecektir.
3. Değerlendirmeler ve atamalar Genel Müdürlükçe yapılacağından, adaylar 22 Bölge Müdürlüğünden birine başvuru yapabilecektir.
Başvuru Yapılabilecek Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlükleri :
Ankara-İstanbul-İzmir-Bursa-Konya-Antalya-Diyarbakır-Erzurum-Trabzon-SamsunKayseri-Hatay-Gaziantep-Edirne-Van-Elazığ-Eskişehir-Denizli-Kastamonu-Sivas- Şanlıurfa-Yozgat (Bölge Müdürlükleri adres ve iletişim bilgileri www.tkgm.gov.tr adresinde mevcuttur.)
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
1. Sözleşmeli Personel (4/B) Başvuru Talep Formu (Formu indirmek için tıklayınız)
2. Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi
3. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4. KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)