Güncelleme Tarihi:
Farklı branşlarda toplam 20 bin sözleşmeli öğretmenin ataması MEB tarafından yapıldı. 9-13 Mart'ta tercihleri alınan kadrolar için 20 bin sözleşmeli öğretmenin atama sonuçları e devlet sistemi üzerinden gerekli bilgiler girilerek görüntülenebilecek. İşte, 20 bin öğretmen atama sonucu sorgulama sayfası...
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 20 bin sözleşmeli öğretmen atamasını gerçekleştirdi. Sonuçlar; rı e devlet sistemi üzerinden öğrenilebilecek. Ataması yapılan öğretmenler şimdi ise bundan sonra sürecin nasıl devam edeceğini merak ediyor. Bu kapsamda gerekli bilgileri haberin devamında okuyabilirsiniz.
2⃣0⃣.0⃣0⃣0⃣ Öğretmen Ataması Yapıldı
— MEB (@tcmeb) March 18, 2020
Sonuçları e-Devlet Kapısı'ndan öğrenmek için tıklayınız.
👉🏻 https://t.co/K0XNZm0Uoi pic.twitter.com/HFnZTb4onB
SORGULAMA EKRANI İÇİN TIKLAYIN
ATANAN ÖĞRETMENLER İÇİN SÜREÇ NASIL İŞLEYECEK?
Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, Bakanlığın http://personel.meb.gov.tr internet adresinden duyurulacaktır.
Atama kararnameleri, il millî eğitim müdürlüklerine elektronik ortamda gönderilecektir. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201 sayılı Tebligat Kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta adresinin hatalı veya eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki sonuçlardan adaylar sorumlu olacaktır.
GÖREVE BAŞLAMA İÇİN BU BELGELER GEREKLİ
Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:
Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.
Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, istenecektir.
Ataması yapılanlar, bu bölümün “11.3.” maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları il millî eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.
Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler il millî müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.
15 GÜN DETAYI
Sabıka sorgulama belgesinde “Adli sicil kaydı vardır” ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar
hakkında Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.
Göreve başlama esnasında istenilen sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunda yer alan ifadeler doğrultusunda göreve başlatılmasında tereddüt oluşanlar için Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığından görüş istenilecektir.
Atamaları kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve başlamak üzere atandıkları il millî eğitim müdürlüklerine istenilen belgelerle birlikte başvuruda bulunacaktır