Güncelleme Tarihi:
İpekyol 1999 ilkbahar-yaz koleksiyonunda kişinin giydiği ile bütünleşmesi amaçlanmış. Sokak Modası olarak tabir ettikleri koleksiyon-larında rahat, spor, dinamik ve bir o kadar da şık ürünlere yer verilmiş.
Müzikli Brunch
Haftanın yorgunluğunu güzel bir kahvaltıyla gidermek isteyenlere Cafe Marmara Pazar Brunch'ı düzenleniyor. Her Pazar 11.00-14.00 saatleri arasındaki Brunch'ta mönü, hafif yemekler ve salatalardan oluşuyor. Canlı gitar müziği ve sohbet eşliğindeki Brunch'lara katılan ailelerin 12 yaşa kadar olan çocuklarına % 50 indirim uygulanıyor.
Tıraş keyfi
Erkeklerin tıraş olurken bıçakların arasında kalan kıl ve köpüğün temizlenmesi için tasarlanan bas-temizle mekanizmalı Extra II, Wilkinson Sword tarafından üretildi. Düzenlenen bir kampanyayla Nisan ayı sonuna kadar İstanbul'da Akmerkez, Carousel, Profilo Alışveriş Merkezi'nde ve Bostancı ile Kadıköy Deniz Otobüsleri İskelesi'nde, Ankara'da ise Karum ve Bilkent'te, İzmir'de de EGS Park'ta Extra II Sensitive hediye ediliyor.
Mayolara merhaba
Türkiye'nin mayo üreticilerinden Nelson 1999 katolog çekimlerini Akdeniz sahillerinden Kemer Tekirova'da gerçekleştirdi. İtalyan fotağrafçı Sandro Sciacca'nın gerçekleştirdiği çekimlere üç yabancı ve bir Türk manken katıldı.
Çayda yeni tat
Lipton Yellow Label ve Lipton Golden Ceylon'dan sonra Lipton tarafından özel kokulu bir çay daha tüketiciye sunuldu. Earl Grey Seylan, Kenya ve Rize çayları ile harmanlanırken bergamot aromasıyla da kokulandırıldı.
Ekonomik lezzet
Rama içerdiği yüksek süt oranıyla 250 gramlık paket ve kaseden sonra 500 gramlık kase ile lezzet ve ekonomiyi sofralara getirdi. Türkiye'nin ilk kase margarini olan Rama, 1973 yılından bu yana soflarda yerini alıyor.
Dört kanallı korunma
Yeni Carefree dört kanallı ped adet dönemlerinde oluşan sızıntılara daha güvenli koruma sağlıyor. Dört kanal sistemiyle sadece yanlardan değil, ön ve arkadan oluşacak sızıntıları engelleyen ürün, Johnson & Johnson tarafından hazırlandı.
YKM'de yeni sezon
Yeni Karamürsel Mağazaları Türkiye genelinde 37 mağazasıyla, 1999 ilkbahar-yaz koleksiyonunu bünyesinde bulundurduğu yerli ve yabancı markalarla tüketiciye sundu. Tüm markaları birarada bulabilen tüketici alışverişini fazla zaman harcamadan ve yorulmadan yapabiliyor.