Güncelleme Tarihi:
444 20 20 numaralı Shell Club Smart Card Bilgi Hizmetleri’ ni arayan müşteriler, puan sistemi ile ilgili bilgilendirme, hediye takibi, kart bilgilerinin güncellenmesi gibi hizmetlerden yararlanabiliyor.Â
Shell Termo Konfor ise 444 0 333 numaralı telefon hattından, konutlara ısıtma-soÄŸutma sistemleri konusunda bilgilendirme, tele-pazarlama ve tele-satışını gerçekleÅŸtirmek için faaliyet gösteren bir ÅŸirket. Müşterilerinizin Memnuniyeti Size Çok Åžey Kazandırır Türkiye'nin tam hizmet CRM ajansı CMC, firmalara müşteri iliÅŸkileri, sadık müşteriler ve kârlı iliÅŸkiler kazandıran projeler geliÅŸtiriyor. Ä°liÅŸkisel pazarlamadaki uzman danışman kadrosu ile CRM, müşteri etkileÅŸim merkezi hizmetlerinden veri tabanı yönetimine, veri madenciliÄŸinden analitik CRM ve birebir pazarlama çözümlerine kadar hizmet yelpazesiyle Türkiye’nin en seçkin kuruluÅŸlarıyla çalışıyor. www.cmcturkey.comÂadresinden CRM ile ilgili daha fazla bilgi alınabilir. CMC'nin gerçekleÅŸtirdiÄŸi projeleri arasında Omo Kadınlar Kulübü, tüm  Unilever markalarının tüketici danışma hatları, Gima, Nokia, Shell, Ä°GS, Fiskar Kozmetik, AMPD ve Management Center Türkiye bulunuyor. CMC'nin kalite ve hizmet anlayışı ISO 9001 tarafından onaylanmış.
CMC, B-ilgi ileÂ6 bağımsız salonda, en modern teknoloji ile donatılmış 150 kabin ve uzman müşteri temsilcileri ile 7 gün 24 saat Tüketici Danışma Hatları, Tele-satış, Tele-pazarlama, Åžikayet ve Bilgi Yönetimi konularında kesintisiz hizmet veriyor. 2001 yılı BiliÅŸim 500 sıralamasında ÇaÄŸrı Merkezi Gelirleri kategorisinde birinci sırada yer alıyor.Â