Oluşturulma Tarihi: Mayıs 12, 2005 00:00
Ä°ngiltere’deki Reklam Standartları Dairesi, bir ‘anti-selülit’ kremiyle ‘amino-asitli’ bir ÅŸampuanın reklamlarının tüketiciyi yanılttığına ve bu reklamların yasaklanması gerektiÄŸine karar verdi.Reklam Standartları Dairesi, ‘Estee Lauder’in selülit giderici ‘Body Performance Anti-Cellulite Visible Contouring Serum’ isimli kreminin ve ‘Proctor&Gamble’ın ‘Pantene Pro-V’ ÅŸampuanının reklam ve promosyonlarındaki aşırı iddialar üzerine gelen ÅŸikayetleri dikkate alarak her iki markaya sert uyarıda bulundu. Reklamlardaki ‘GençleÅŸtiriyor, yeniliyor, sıkılaÅŸtırıyor, besliyor’ gibi iddiaların yanıltıcı ve hiçbir kanıta dayalı olmayan iddialar olduÄŸu belirtildi. Estee Lauder karara itiraz etti ve reklamlarda yanıltıcı bir iddia olmadığını savundu. Â
button