A.A.
Oluşturulma Tarihi: Nisan 02, 2006 12:33
Beyaz et tüketiminin, kuş gribi sonrasında düşmesiyle zarara uğrayan şirketler, tüketimi artırmak için reklam kampanyalarına ağırlık veriyor.
Balıkesir'in Bandırma ilçesinde kurulu Şeker Piliç A.Ş'nin Genel Müdür Yardımcısı Emre Bor, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ulusal televizyon kanallarına reklam vererek, imajlarını tazelemeyi ve tüketimi artırmayı hedeflediklerini söyledi.
Şirket olarak reklam kampanyalarına 2006 ve 2007 yılları için toplam 5 milyon dolarlık bütçe ayırdıklarını anlatan Bor, “Beyaz etle ilgili reklam kampanyalarından sonra üretimimiz arttı. Bu artışın süreceğini ümit ediyoruz” dedi.