SAP’den aktif global destek

Güncelleme Tarihi:

SAP’den aktif global destek
Oluşturulma Tarihi: Ekim 21, 2006 00:00

Dünyanın önde gelen yazılım firmalarından SAP, şirketlere ve iş ortaklarına sağladığı yeni destek hizmetlerini tanıttığı uluslararası etkinliğinin Türkiye ayağını, 19 Ekim 2006 Perşembe günü İstanbul Swissotel’de gerçekleştirdi. SAP’nin müşteri ve iş ortaklarının bir araya geldiği toplantıda, SAP müşterilerinin global destek hizmetlerinden nasıl faydalanacakları ile ilgili bilgi verildi.

Haberin Devamı

SAP Türkiye Genel Müdürü Cem Yeker tarafından açılışı yapılan Aktif Global Destek (AGS) etkinliğinde, AGS Direktörü CE&SEME Peter Matzer ve ARKAS Holding Bilgi Teknolojileri Uzmanı Yılmaz Ertek birer sunum yaptılar. SAP müşterisi olarak ARKAS Holding tarafından yapılan sunumda, SAP müşterisinin global destekten nasıl faydalanacağı ve bu hizmetin ne gibi avantajlar getireceği konusunda önemli bilgiler aktarıldı. SAP AGS Direktörü Peter Matzer ise gerçekleştirdiği sunumda, SAP global destek hizmetinin dayandığı noktalar ve ilkeler hakkında bilgi verirken, SAP’nin yeni destek hizmetlerini açıkladı. Ayrıca, toplantıda Aktif Global Destek hizmetinin, SAP uygulama ve çözümlerinin optimize edilmesinde ve toplam sahip olma maliyetinin azaltılmasında şirketlere sağladığı avantajlar da aktarıldı.

Haberin Devamı

 

Etkinlikte yaptığı konuşmada, SAP’nin, müşterilerine sadece iş uygulamalarına yönelik çözümler sunmadığının altını çizen SAP Türkiye Genel Müdürü Cem Yeker, bu çözümlerle ilgili de eksiksiz bir destek hizmeti sunulduğunu belirtti. SAP çözümlerinin, şirketlerin değişen ve faaliyet halindeki iş süreçlerine entegre edildiğini söyleyen Yeker, uygulama sırasında yaşanan aksaklıklara anında müdahale ettiklerini ifade etti. Cem Yeker buna ek olarak, SAP’yi tercih eden şirketlerin, global bir servis desteğini de arkalarına aldıklarını söyledi. Cem Yeker, “SAP, Türkiye’deki müşterilerine yurtdışındaki müşterileriyle aynı çözüm ve destek hizmetini sunuyor. Kuruluşlara sunulan teknoloji kadar, bu teknolojilere verilen servis desteği de önemlidir. Servis desteği verilmeyen bir teknoloji, sorun yaratabilir. Aktif Global Destek sayesinde, önceden ön görülemeyen hususlar veya değişen ihtiyaçların gerektirdiği yeniden düzenlemeler, kolaylıkla müşterilerimize sunulabiliyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!