Güncelleme Tarihi:
S.T.E.P Medya eÄŸitimiÂReklamcılık Vakfı’nın koordinasyonu, Reklamcılar ve Reklamverenler DerneÄŸi’nin iÅŸbirliÄŸiyle gerçekleÅŸtiriliyor.
Sektörel sinerji yaratmak amacıyla S.T.E.P. - Reklâm Ajansı ve Reklamveren’den sonra hazırlanan S.T.E.P Medya eğitimi yaklaşık iki ay sürüyor.
Program içerisinde yer alan konular sektörün profesyonelleri tarafından oluşturulan 40 kişilik eğitimci kadrosu tarafından aktarılıyor.
Program içerisindeki modüllere, katılımcı firma çalışanları ile, reklam, pazarlama ve medya sorumlularının katılması hedefleniyor.
Kayıtları devam eden eğitimin katılımcıları arasında, Alarko Carrier, Balajans, Danone, Mediaedge:cia, Medya-Net, Merkez Dergi, Merkez Reklam, MMB Medya, Petrol Ofisi, Peugeot, Power Grup, Turkcell, Türkiye Gazetesi ve Vatan Gazetesi yer alıyor.
Eğitim hakkında ayrıntılı bilgiye www.rv.org.tr/  adresinden ulaşabilirsiniz.
Â