Güncelleme Tarihi:
S&T, sektörel beceri merkezlerinin sayısını artırmayı planlıyor. Böylece şirket, bilgi teknolojileri pazarında gittikçe artan uzmanlaşma talebine yanıt verebilecek ve müşterilerine yüksek kaliteli hizmet sunabilecek.
S&T beceri merkezlerinin temel görevleri, müşteriler için en uygun danışmanlığı ve diğer hizmetleri sunmak, yoğun iş geliştirme faaliyetlerinde bulunmak, projelerin satış öncesi ve uygulama safhalarında satış ekibine destek vermek, ayrıca bilgi birikiminin belli bir yapı içinde aktarılmasını sağlamak olarak sıralanıyor.
Açılacak yeni beceri merkezleri şöyle:
- IBM Tivoli Beceri Merkezi, Ljubljana, Slovenya
- İş Sürekliliği ve Felaket Önleme Beceri Merkezi, Ljubljana, Slovenya
- SAP Dış Kaynak Kullanımı Merkezi, Zilina, Slovakya
- HP Open View Beceri Merkezi, Bükreş, Romanya
- Müşteri Kavram Merkezi, Bükreş, Romanya
Her beceri merkezi, müşteri projelerinde sınırötesi ekiplerle birlikte görev yapan yerel ve uluslararası çalışanlardan oluşuyor. S&T CEO’su Christian Rosner, bilgi teknolojileri pazarındaki uzmanlaşmanın sürekli arttığını, beceri merkezleri sayesinde tüm ülkelerde müşterilere en kaliteli hizmeti sunma imkanına kavuştuklarını söylüyor ve ekliyor: “Beceri merkezlerindeki personel, yerel ekipleri yalnızca desteklemekle kalmıyor, aynı zamanda eğitiyor.”
S&T Türkiye Genel Müdürü Mehmet Bilginsoy ise beceri merkezleriyle Türkiye’deki müşterilere de daha nitelikli hizmet sunma imkanına sahip olacaklarını ve kullanıcıların her tür destek talebini en üst düzeyde uzmanlık ile karşılayabileceklerini ifade ediyor.
Yeni Teknolojilerin değerlendirilmesi
S&T beceri merkezleri, yeni teknolojileri değerlendirme sorumluluğunu da taşıyacak. Yeni ürünlerin hızla geliştiği düşünülürse, çoğu şirket, bunları detaylı olarak incelemek için zaman ve personel bulmakta sıkıntı çekiyor. S&T, ürünleri müşterilerin özel ihtiyaçlarını nasıl karşıladığını görmek üzere test edecek ve müşterilere seçtikleri teknolojiyle ilgili kişiselleştirilmiş danışmanlık verecek. Dahası, sunucu sanallaştırmaları ya da Bilgi Yaşam Döngüsü Yönetimi gibi karmaşık projelerde test platformu olarak kullanılabilecek. Bir şirketin kendi operasyonel sistemlerinden uzakta bulunan bir test sistemini kullanabilmesi, müşteriler açısından son derece yüksek değerli bir hizmet anlamına geliyor.
Planlanan beceri merkezleri