RTÜK’ten interaktif çaÄŸrı merkezi

Güncelleme Tarihi:

RTÜK’ten interaktif çağrı merkezi
OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 08, 2003 00:00

RTÃœK BaÅŸkanı Fatih Karaca, halkın radyo ve televizyonlara yönelik ÅŸikayet ve düşüncelerini interaktif biçimde aktarabilmeleri için bir çaÄŸrı merkezi kurma hazırlığında olduklarını söyledi. Karaca, RTÃœK'ün teknik donanımının yeterli olduÄŸunu, ancak bazı eksikliklerinin de bulunduÄŸunu kaydetti. ‘‘Bunları süratle tamamlıyoruz. Özellikle yeni dönemde çaÄŸrı merkezini güçlendirerek, tüm Türkiye'de vatandaÅŸlarımızın interaktif katılmalarının da saÄŸlanacağı sistem hazırlığı içindeyiz’’ diyen Karaca, bu sistemin Alo-178 RTÃœK ÅŸikayet hattını da içine aldığını belirtti. Karaca, gelecek ay çalışmayı Ãœst Kurul'a sunabileceklerini kaydetti.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!