Güncelleme Tarihi:
Reklamcılık Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Zeynep Başaran, eğitimin, reklam sektörü içerisinde “Müşteri İlişkileri ve Stratejik Planlama” alanlarında kariyer yapmak isteyen kişilere güçlü bir marka iletişimi için gerekli bilgi ve donanımları kazandırmak; reklam ajansı – reklamveren iş ortaklığı modeliyle marka ve ajans kazanımını hedefleyecek şekilde görev ve sorumlulukları aktarmak amacıyla hazırlandığını belirtiyor. Eğitim içerisinde reklamveren – marka – ajans ilişkisi, iş tanımları, konkurlar, kampanya süreci, iş etkinliği değerlendirilmesi, bütünsel iletişim, kişisel yetkinlikler ve kariyer fırsatları işleniyor.
Programda reklam ve medya ajanslarında çalışan deneyimli profesyoneller ile reklamveren, medya ve ilgili diğer sektörlerden elliye yakın yönetici eğitimci olarak katılıyor.