Pazarlama dünyasının geleceÄŸi MediaCat Forum'da tartışılacak

Güncelleme Tarihi:

Pazarlama dünyasının geleceği MediaCat Forumda tartışılacak
Oluşturulma Tarihi: Kasım 17, 2004 00:00

GeleceÄŸin pazarlama dünyasına yön veren isimler MediaCat Forum'da biraraya gelecek. Bu yıl ‘Brand New Marketing: GeleceÄŸi Beklemek ya da Yönetmek’ temasıyla gerçekleÅŸecek olan MediaCat Forum'un konuÅŸmacıları arasında "internet çağının en güçlü kadını" olarak anılan Edventure Holding’in kurucusu ve baÅŸkanı Esther Dyson da yer alıyor.Pazarlama iletiÅŸimi sektörünün dergisi MediaCat tarafından 24-25 Kasım tarihlerinde Swissotel'de düzenlenecek olan forumun ilk gününde geleceÄŸin tüketicileri konusuna ağırlık verilecek. Hürriyet Gazetesi'nin de sponsorları arasında yer aldığı forumun ilk günkü konuÅŸmacıları arasında Esther Dyson'da yer alacak. Dünyanın pek çok yerinde düzenlenen etkinliklerinin aranılan ismi olan Edventure Holding'in kurucusu ve BaÅŸkanı Esther Dyson, Vanity Fair tarafından yeni düzenin en etkili 50 kiÅŸisinden biri olarak kabul ediliyor. New York Times, Forbes, Harvard Business Review, Wired ve Washington Post’ta da yazan Dyson, New York Times Magazine tarafından "internet çağının en güçlü kadını" olarak tanımlanıyor. Forumun ilk gününe ayrıca Hürriyet Gazetesi Yazarı ve Anadolu Ãœniversitesi Ä°letiÅŸim Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof.Dr.Ali Atıf Bir, Arizona Eyalet Ãœniversitesi Psikoloji Fakültesi Profesörü Prof. Dr. Robert B. Cialdini, Auburn Ãœniversitesi BeÅŸeri Bilimler Fakültesi Tüketici Davranışları Profesörü Prof. Dr. Michael R. Solomon, Dünya Fütüristler BirliÄŸi Türkiye BaÅŸkanı Alphan Manas da konuÅŸmacı olarak katılacak. ŞÖHRET PAZARLAMASIForumun ikinci gününde ise SFX Sports Group UK Pazarlama Müdürü Stephan Curnow "Şöhret Pazarlama" konulu bir konuÅŸma yapacak. Curnow, vaka çalışması olarak ünlü futbolcu David Beckham Projesi'ni anlatacak. Forumda aynı gün konuÅŸacak komedi sanatçısı Cem Yılmaz ise "kendi kendinin CEO'su" olarak pazarlamanın geleceÄŸine iliÅŸkin düşüncelerini aktaracak. MediaCat Forumu'nun ikinci gününün konuÅŸmacıları arasında ayrıca Ä°ngiltere’nin önde gelen St. Luke's adlı reklam ajansının kurucularından John Grant, Synchronised Partners Avrupa, Orta DoÄŸu ve Afrika Bölge Direktörü John Lynn Grey, Ogilvy Londra Grup Planlma Direktörü Mark Earls, TBWA Europa BaÅŸkanı Paul Bainsfair, Procter&Gamble Mısır Pazarlama Direktörü Levent Kömür ve Grey Synchronised Partners Avrupa, Orta DoÄŸu ve Afrika Bölge Direktörü John Lynn yer alacak.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!