Ozan’ın öldüğünü ispatlayın bilet parasını iade edelim

Güncelleme Tarihi:

Ozan’ın öldüğünü ispatlayın bilet parasını iade edelim
Oluşturulma Tarihi: Şubat 18, 2014 11:30

İngiltere’nin Kent şehrinde yaşayan öğretmen Ozan Yunus (28), bir arkadaşının bekarlığa veda parisi için Barcelona’ya gitmeden kısa süre önce menenjite yakalanarak hayatını kaybetti. Yunus’un birlikte seyahat etmeyi planladığı en yakın arkadaşı Daniel Pallace, 100 sterlini bulan uçak biletlerini satın aldıkları Easyjet Havayolları’na yazıp durumu anlattı ve Ozan’ın bilet parasının iade edilmesini istedi. Ancak Easyjet, ölüm sertifikasını görmeden parayı iade edemeyeceklerini söyledi.

Haberin Devamı

Pallace bunun üzerine Yunus’un ailesiyle iletişime geçti. Ozan Yunus’un kız kardeşi Yasemin, EasyJet’e gerekli belgeleri gönderdi ancak yine de şirketi ikna edemedi.

DAILY MAIL’E ANLATTI
Yaşananları Daily Mail gazetesine anlatan Yasemin Yunus, “İnanılmaz derecede duyarsız davrandılar. Beni email yağmuruna tuttular. Sonunda onlara biraz daha anlayışlı davranmalarını ve beni abimin öldüğünü kanıtlamaya zorlamayı kesmelerini söylemek zorunda kaldım” dedi.

ŞİRKET AÇIKLAMA YAPTI
Sonunda bilet parasını geri vermeyi kabul eden şirket, “Bu süreçte izlenen prosedür yolcunun özel bilgilerinin korunmasını amaçlamaktadır ve doğrudur. Ölüm durumunda sadece yolcunun yakın bir akrabasının önceden belirlenmiş tüm belgeleri yollaması sonucu para iadesi yapılmaktadır. Bu prosedür nedeniyle zaten zor bir dönemden geçen ailenin yaşadığı tüm rahatsızlıklar için özür dileriz” dedi.

Haberin Devamı

İngiltere’nin Kent şehrinde yaşayan öğretmen Ozan Yunus (28), bir arkadaşının bekarlığa veda parisi için Barcelona’ya gitmeden kısa süre önce menenjite yakalanarak hayatını kaybetti.

Yunus’un birlikte seyahat etmeyi planladığı en yakın arkadaşı Daniel Pallace, 100 sterlini bulan uçak biletlerini satın aldıkları Easyjet Havayolları’na yazıp durumu anlattı ve Ozan’ın bilet parasının iade edilmesini istedi.

Ancak Easyjet, ölüm sertifikasını görmeden parayı iade edemeyeceklerini söyledi. Pallace bunun üzerine Yunus’un ailesiyle iletişime geçti. Ozan Yunus’un kız kardeşi Yasemin, EasyJet’e gerekli belgeleri gönderdi ancak yine de şirketi ikna edemedi.

DAILY MAIL’E ANLATTI
Yaşananları Daily Mail gazetesine anlatan Yasemin Yunus, “İnanılmaz derecede duyarsız davrandılar. Beni email yağmuruna tuttular. Sonunda onlara biraz daha anlayışlı davranmalarını ve beni abimin öldüğünü kanıtlamaya zorlamayı kesmelerini söylemek zorunda kaldım” dedi.

ŞİRKET AÇIKLAMA YAPTI
Sonunda bilet parasını geri vermeyi kabul eden şirket, “Bu süreçte izlenen prosedür yolcunun özel bilgilerinin korunmasını amaçlamaktadır ve doğrudur. Ölüm durumunda sadece yolcunun yakın bir akrabasının önceden belirlenmiş tüm belgeleri yollaması sonucu para iadesi yapılmaktadır. Bu prosedür nedeniyle zaten zor bir dönemden geçen ailenin yaşadığı tüm rahatsızlıklar için özür dileriz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!