Oteller için online müÅŸteri sadakati programı

Güncelleme Tarihi:

Oteller için online müşteri sadakati programı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 17, 2006 00:00

Othello yazılımı, turistik tesislere müşteri sadakati oluşturmaları için dikkat çekici bir alternatif sunuyor. Turistik tesisler Othello sayesinde müşterilerine yönelik kapsamlı CRM programlarını İnternet üzerinden uygulayabiliyorlar. Fidelio ile entegre olarak Web üzerinde çalışan Othello, aynı zamanda ayrıntılı raporlama olanakları da sunuyor.

Haberin Devamı

Turizm sektöründe bir endüstri standardı haline gelen Fidelio’nun Türkiye distribütörü Protel ile biliÅŸim sektörümüzün güçlü ismi enova: arasında gerçekleÅŸtirilen iÅŸbirliÄŸiyle turistik tesislere yepyeni bir müşteri sadakati programı sunuluyor. Turizm sektöründe Ä°nternet’in aktif olarak kullanılmasına olanak saÄŸlayan Othello adlı program, turistik tesisler için Ä°nternet’i etkili bir pazarlama ve satış kanalına dönüştürüyor. Fidelio ile tam entegre olarak çalışan Othello, otellerin ve turistik tesislerinÂmüşterileriyle olan iletiÅŸimini bilgi çağına taşıyor.

 

Othello, tüm müşteri bilgilerini ortak bir havuzda ve tek bir veritabanında topluyor. Kapsamlı promosyon oluşturma modülüne sahip olan Othello, e-posta ya da SMS gibi değişik ortamlardan duyuru yapma olanağı sunuyor. Böylece müşteriler ile iletişim en yüksek seviyede gerçekleşiyor. Sistemden alınacak detaylı liste ve raporlara, Othello’nun Web tabanlı altyapısı sayesinde istenilen her yerden ulaşılabiliyor. Othello yalnızca bireysel müşterilere değil, ayrıca özel modülleri sayesinde kurumsal müşterilere ve acentelere de tesisin sistemine ulaşma imkanı sunuyor. Acenteler Othello üzerinden kendilerine özel tanımlanmış bir fiyatla müşterileri için rezervasyon yapıp satış gerçekleştirebiliyorlar.

 

Haberin Devamı

Othello, tesisin İnternet sitesinde ziyaretçiye göre otomatik dil seçimi yapabiliyor. Bu da müşterinin tesisle olan iletişimini kuvvetlendiriyor ve hem daha sağlıklı hem de daha hızlı bilgi alabilmesini sağlıyor. Othello sayesinde dileyen tesisler ziyaretçilerine armağan puanları da verebiliyorlar. Böylece müşteriler ödedikleri konaklama bedelinin yanı sıra tesiste yaptıkları tüm harcamalardan puan kazanıyorlar. Müşteriler bu puanları bir sonraki gelişlerinde kullanmak üzere saklayabilecekleri gibi, isteyen işletmeler kazanılan puanı anında da harcatabiliyorlar.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!