Güncelleme Tarihi:
Grup, Londra'nın ardından diğer Avrupa ülkelerine açılmayı planlıyor.
Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar, Orta Doğu, Körfez ülkeleri, Kuzey Afrika, Rusya, Doğu Avrupa, İran ve Türk cumhuriyetleri ile Batıdaki ülkelerin başkentlerinde mağazalar açarak bu bölgelerde en yaygın, en tanınan dünya markası olmayı hedeflediklerini bildirdi.
Geçtiğimiz Haziran ve Temmuz aylarında Kahire, Amman ve Kiev'de 250'şer metre karelik mağazalar açtıklarını belirten Arar, 2008'de de Dubai, Kuveyt ve Katar'da 7-8 mağaza açmayı planladıklarını, şu anda 15 civarında mağazanın bulunduğu Körfez bölgesinde bu sayıyı 30'a çıkarmayı istediklerini söyledi.
Batı pazarlarında mutlaka var olmak istediklerini dile getiren Arar, şöyle devam etti:
“Bu pazarlarda giriş markamızı Tween olarak belirledik. Orta çağda kaleleri fethetmek için koç başları kullanılırdı. Biz de Tween'i kapıyı açmak için koç başı olarak nitelendiriyoruz. Bu ülkeler için üs olarak Londra'yı seçtik. 2008 Ocak ya da Şubat ayında 400 metre karelik Tween mağazasını açacağız. 2008'in sonbaharında bir mağazamız daha olacak. Orada yüzde 100 bize bağlı kendi şirketimizi kurduk, yapımızı tamamladık. Önümüzdeki 3-4 ay içinde çok önemli bir lokasyonda hem mağaza hem de bütün bu ülkeyi, adaları kavrayacak profesyonel satış ağını oluşturmak üzereyiz. Londra'da çok önemli mağazalarda Tween ürünlerini önümüzdeki kış mevsiminden itibaren de ayrıca corner şeklinde görebileceğiz. 2008 kış hedeflerimizde Tokyo da var. Paris, Benelüks, ABD ve diğer batı ülkelerinden talep olsa da bir adım sonra başlatacağız. 2009'da hedefimizde Amsterdam, Paris, 2010'da Moskova, 2011'de de Milano var.”
-“MARKAMIZIN KADIN KIYAFETLERİNİN KAPSAMASI DA ÇOK GARİP OLMAZ”-
İç pazarda da Mart ayına kadar 12'nin üzerinde mağaza açacaklarını kaydeden Arar, şu anda yurt içinde toplam 54 konsept mağaza, 92 satış noktası olmak üzere 146 noktada bulunduklarını, yurt dışında 30'dan fazla ülkede 43 konsept mağaza ve 217 satış noktası ile toplam 260 noktada yer aldıklarını bildirdi.
2011'e kadar dünyanın en çok aranan 10 markasından biri olmayı hedeflediklerini dile getiren Arar, “Buraya kadar tırnaklarımızla tepeye geldik. Şimdiki hedef batının hedefi. Bu tepeye gelirken yeterli kapitalimiz yoktu, tırnaklarımızla çıktık. Şimdi o tepeye helikopterle gidiyoruz” dedi.
Arar, kadın giyimine ilişkin olarak da, “Grubun ana işi moda. Moda kadını da içeriyor. Markamızın bayan kıyafetlerini kapsaması da çok garip olmayacaktır” diye konuştu.
-EV TEKSTİLİ, MOBİLYA, KIRTASİYE, ÇİKOLATA...-
Her üç markada Ramazan'dan sonra ev tekstili ürünleri de piyasaya çıkaracaklarını belirten Arar, “Kesinlikle ev tekstili markası olma yolunda bir iddiamız yok. Ürünlerimizin sadece bu çizginin boşluğunu dolduracağına, markamızın tamamlayıcısı olacağını düşünüyoruz. Üç markamızın kendi çizgisiyle uzantısını göreceğiniz ürün grupları çıkacak. Hem bizim satış noktalarımızda hem de ev tekstili mağazalarında satılacak. İlk sezonda 100 noktadan fazla yerde bulunmayacak” şeklinde konuştu.
Arar, ev tekstilinin yanı sıra mobilya, kırtasiye ve çikolata gibi alanlarda da ürünler çıkarmak istediklerini bildirdi.