Güncelleme Tarihi:
İLK UÇAK 2009’DAYDI
Hayırseverlerin yaptığı derslikler ile belediyelerle, il özel idaresinin köylere yaptığı bazı yatırımlar da olmasa açacak bir şey bulamayacaklar. Antalyalıların zekâsıyla alay ediyorlar. Sahte usta ve çakma çırağı halkı aldattı.
Aslında açacak tesis bulamadılar. 160 projenin toplam değeri 1.2 milyar lira olarak duyuruldu. Bunların arasında dişe dokunur, gözle görülür yatırım yok. Antalya-Kemer Yolu birkaç kez açıldı. Gazipaşa Havaalanı’na ilk uçak 13 Temmuz 2009’da indi. O günden bu yana uluslararası uçak trafiğine hizmet veriyor.
Ulaştırma Bakanı 2010’da 50 bin yolcunun indiğini açıklıyor. 2012’de Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç bu havaalanına inip incelemelerde bulundu. Erdoğan neredeyse eskiyen havaalanının açılışını yapıyor. Herhalde, ‘Benim inmediğim, açılışını yapmadığım havaalanı açılmamış sayılır’ demek istiyor.
TOPU TOPU 13.5 KM
Hızlı tren nerede? Bunun için 2016 EXPO Fuarı’nı örnek gösterdiler. Şimdi hızlı tren denilince dut yemiş bülbül gibi susuyorlar. 2 kez temelini attıkları Batı Çevre Yolu ne oldu? En son temel atma töreni 22 Eylül 2012’de Binali Yıldırım tarafından yapılmıştı. Dağları delmekten, tüneller yapmaktan bahseden Erdoğan ve Yıldırım, topu topu 13.5 kilometrelik Batı Çevre Yolu’nu niye bitiremiyorlar? 1.2 milyar lira yatırımdan söz ederken 15 milyon liralık kamulaştırma parasını mı bulamadılar? Kuzey Çevre Yolu ne oldu? Neden 11 yılda başlanamadı? Özel sektörün ortak olacağı şehir hastanesini övünerek anlatan Erdoğan neden Kepez’deki devlet hastanesinin inşaatına başlanamadığını da açıklasın. Naras Barajı neden açılmadı? Yapılan işlere bakıldığında ortada usta da yok, ustalık da.