NetOne'dan e-İş ve CRM uygulamaları

Güncelleme Tarihi:

NetOnedan e-İş ve CRM uygulamaları
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 10, 2002 14:52

Kurumsal internet hizmeti veren NetOne şirketi, 9 Temmuz'da Çırağan Kempinski Otel'de düzenlediği basın toplantısında, e-İş ve CRM alanlarında gerçekleştirdiği önemli projeleri tanıttı ve şirketin ikinci yarı yıl hedefleri hakkında bilgi verdi.

Haberin Devamı

Genel Müdür Cem Çelebiler'in sunum yaptığı toplantıda NetOne'ın NetOne SFA, CCO, VPN, Ticketing ve İnsan Kaynakları gibi şirket içi uygulamaları tanıtıldı.

Çelebiler, birkaç yıldır konuşulan internet dalgasının son durumuna değindi ve Türkiye'de şirketlerin son dönemde e-İş uygulamalarına ilgi göstermeye başladığını belirtti.

Toplantıda firmalar ile ilgili bilgilerin barındırıldığı geniş bir veri tabanı olan SFA (Sales Force Automation), müşterilerin kendi servislerini yönetmelerine imkan veren çok işlevli elektronik hesap yönetim platformu CCO (Customer Care Online), uzaktan şirket kaynaklarına erişim için kullanılan VPN gibi uygulamalar ayrıntılarıyla anlatıldı.

Cem Çelebiler'in ardından söz alan e-danışmanlık şirketi Vodaco'nun Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Bali de, NetOne'ın, şirketinin ürünü olan Hera'yı kullanarak işe yeni personel alma sürecini elektronik ortama başarıyla taşıdığını belirtti.

Burger King Türkiye, Glaxo Smith Kline, Türk Ekonomi Bankası gibi kuruluşlar NetOne'ın iletişim altyapısını kullanan şirketler arasında yer alıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!