Güncelleme Tarihi:
İçeride unutulan müşteri, aktive olan alarm eşliğinde ancak bir buçuk saat sonra dışarı çıkarılabildi…
NatWest Bankası’nın, adını vermek istemeyen bir kadın müşterisi, hesabıyla ilgili bir bilgi almak üzere Pazartesi akşamüstü saat 5’ten sonra bu bankanın Londra’daki Waterloo şubesine girdi. Şubenin müdürü, müşteriyi, bilgi alabileceği telefon odasının bulunduğu, şubenin sessiz kısmına yönlendirdi. Telefonda uzun bir süre bekledikten sonra, herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanamayan kadın, durumu ilgiliye bildirmek üzere şubenin giriş kısmına döndü, ancak kapanmış kapılar ardında yalnız başına olduğunu fark etti.
Hemen polisi arayan kadın, 1 saatten önce polisin gelemeyeceği cevabı üzerine, bankanın güvenlik alarmı kontrolü şirketini aradı. Şirket ise kadına, şube yöneticilerinin bilgilendirildikleri ancak onların da 1 saatten önce gelemeyecekleri bilgisini verdi ve bir yolunu bulup çıkmasını tavsiye etti. Ancak kadın, çalan bir alarm sonrasında parmak izi bırakıp bankadan uzaklaşmak istemediğini belirtip şube içinde beklemeye devam edeceğini söyledi.
Bir buçuk saat içeride kilitli kalan kadın, sonunda bankaya teslimata gelen bir görevli tarafından özgürlüğüne kavuşturuldu.
Kadın, olaydan sonra, “İnanılmaz bir şey, tek kelimeyle gerçeküstü. Hayatımda böyle tuhaf bir şey yaşamadım. Banka daha profesyonel çalışmalı,” diye konuştu. Müşteriden özür dileyen banka, olayın nasıl gerçekleşmiş olduğuyla ilgili soruşturma başlattıklarını bildirdi.