Müşteri memnuniyeti Telpa’nın birinci işi

Güncelleme Tarihi:

Müşteri memnuniyeti Telpa’nın birinci işi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 08, 2008 22:40

Telpa çalışanlarının ortak bir sloganı var: "Memnun ve Mutlu Samsung müşterisi". Genç, dinamik ve pozitif bireylerden oluşan Telpa'nın her bir çalışanı, sadece beyinleriyle değil, kalpleriyle de bunun için uğraşıyor. "Telpa garantiliyse, içiniz rahat olsun..." mesajını gerçeğe dönüştürüyor.

Cep Telefonunda teknik servisin en önemli konu olduğunu belirten Telpa Yönetim Kurulu Başkanı Sebahattin Yaman, GSM sektörünün 2008 yılında yaklaşık olarak 12 Milyon cep telefonu satışının gerçekleşebileceğini söylüyor. Bu büyük sektörün en büyük ihtiyacının ise "daha iyi satış sonrası hizmet" olduğunun altını çizi-yor. Telpa Merkez Servisin bu konuda büyük yatırımları var. Servis gerekliliği durumunda arızalı telefon Türkiye'nin her yerinden ücretsiz olarak kargo ile Telpa Merkez Servis'e gönde-rilebiliyor. Servise giriş ve servisten çıkış arasındaki sürede Telpa'nın hedefi 2 gün. Telpa bu süreyi daha aşağılara çekmek üzere, Türkiye'de 40 noktada Samsung Servis Plaza açmak üzere çalışmaları başlatmış durumda.Telpa Türkiye birincisiTürkiye'nin lider cep telefonu distribütörü Telpa, yılın en iyi performansınõ gerçekleştirerek Turkcell, Ericsson, Nokia tarafından 1994-2000 arasõnda 9 kere ödül kazanmõştõ. Samsung distribütörlüğüne 2003'te başlayan Telpa, satõşlarõnõ her yıl iki katın üzerinde artırarak tüm dünyada örnek gösterilen bir başarı öyküsü yazdı; dünya çapında da bi-rincilik ödülü kazandı. 2007'de 2.850.000 adet Samsung cep telefonu satışı gerçekleştirdi. Temmuz 2008'de InterproMedya İlk 500 Bilişim şirketi araştırmasında cep telefonu satışın-da Türkiye birinciliğini kazandı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!