A.A.
Oluşturulma Tarihi: Şubat 21, 2008 15:43
220 ülkeye gönderi sağlayan MNG Kargo, Türkiye'nin bütün illerini tanıtmaya dönük projeyi hayata geçiriyor.
Tüm illeri kapsayan proje kapsamında, illerin simgesi olan görseller MNG kargo poşetleri ve kolileri üzerinde yer alacak.
Ayda 5 milyon gönderisi olan MNG Kargo, projeye, marka şehir Gaziantep'ten başladı. Kentin simgesi olan Antep fıstığı, baklava ve Zeugma simgeleri gönderilerin üzerinde yer alacak.
MNG Kargo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Aslan Kut, düzenlediği basın toplantısında, kentlerin tarihi ve turistik özellikleri, ekonomisi, kültürü ve el sanatlarını tanıtmak amacıyla bir dizi projeye imza attıklarını, televizyoncu Nebil Özgentürk'ün yapımcılığında bir televizyon programı hazırlandığını, ilk programda Gaziantep'i tanıtacaklarını söyledi.
MNG Kargo'nun kentleri tanıtımına yönelik diğer projesini ise kargo yoluyla gerçekleştireceklerini, 2,5 yıl sürecek proje boyunca Türkiye'de tüm illerin tanıtılacağını anlatan Kut, her ilin simgesi olan görsellerin kargo poşetleri ve kolileri üzerinde yer alacağını açıkladı.
Aslan Kut, MNG Kargo olarak ayda 5 milyon gönderileri olduğuna dikkati çekerek, şunları söyledi:
“Gaziantep, Türkiye'nin gurur kaynağı. Marka şehir. O yüzden ilk önce buradan başladık. Gaziantep'in simgesi olan Antep fıstığı, baklava ve Zeugma görselleri kargo poşetleri ve kolilerin üzerini süsleyecek. 2 ay boyunca, Gaziantep için özel hazırlanan 'Gazantep'ten kargonuz var' yazılı görseller, yurt içine ve yurt dışına gidecek gönderilerin üzerinde yer alacak. Sonra tüm illerde aynı projeyi gerçekleştireceğiz. İsteyen herkes gönderilerinde bu tanıtım poşetlerini kullanabilecek.”
Türkiye'nin tanıtımına, her ilin sanayisine önemli katkı sağlamayı hedeflediklerini vurgulayan Kut, “Bu ülkenin üretim ve dağıtım potansiyeli arttıkça, bizim de işimiz artacaktır” diye konuştu.
Aslan Kut, bugün 6 bin çalışanı, 600 şubesi, 20 bölge müdürlüğü, 2 bin araç ve 8 uçak filosu olan MNG Kargo'nun 2007 yılında hedeflediği yüzde 100 büyümeye ulaştığını kaydetti.