OluÅŸturulma Tarihi: Temmuz 04, 2004 00:00
Yazılım üreticisi ABD’li Microsoft, MSN arama hizmetine 100 milyon dolarlık yatırım yaparak piyasa lideri olmayı hedefliyor. Hafta içerisinde ortağı Yahoo ile birlikte MSN Web arama servisinin yenilenmiÅŸ versiyonunu kullanıma sunan Microsoft’un arama motoru piyasasında tartışmasız pazar lideri Google’ı yakalamayı ve geçmeyi hedeflemesi dikkat çekiyor. Teknolojisinin lisansını aldığı Yahoo’yu devreden çıkartarak tamamen kendisine ait bir arama motoruna ilk adımını atan Microsoft’un yeni MSN arama fonksiyonunda sayfa başına reklam sonuçlarını 3’le kısıtlayarak ticari olmayan arama sonuçlarına daha fazla yer ayıracağı belirtiliyor. Mirosoft’tan MSN BaÅŸkan Yardımcısı Yusuf Mehdi, yeni versiyonda MSN’nin tüm dünyaya yayılmış 350 milyon kullanıcısına en iyi arama hizmetini sunabilmek için eski MSN aramalarına göre daha hızlı ve istenilene daha yakın sonuçları getirebilen bir performans artırımına gittiklerini söyledi. Â
button