ANKA
Oluşturulma Tarihi: Ekim 16, 2007 15:43
Mercedes Benz Türk ile Boğaziçi Üniversitesi'nin gerçekleştirdiği işbirliği kapsamında, Mercedez Benz bayii yöneticilerine Certified Manager (C-Manager)” adlı gelişim programı eğitimi verilecek.
Mercedes Benz Türk ile Boğaziçi Üniversitesi, bayi yöneticilerinin “Certified Manager (C-Manager)” adlı gelişim programı çerçevesinde eğitilmelerine yönelik olarak işbirliği anlaşması imzaladı. Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği (BÜMED) Tesisleri’nde düzenlenen imza törenine, Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ayşe Soysal, Mercedes Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Jürgen Ziegler, Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Müdürü Dr. Tamer Atabarut ve Mercedes Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün’ün katılımıyla Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği (BÜMED) Tesisleri’nde yapılan basın toplantısıyla imzalandı.
Toplantıda konuşan B.Ü. Rektörü Ayşe Soysal, program sayesinde ileri teknolojinin Türkiye’ye taşındığını belirterek, “Bu tür çalışmaların doğru zamanda, doğru yerde yapılması hem üniversiteye hem sektöre olumlu katkı sağlayacaktır” dedi.
Mercedes Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Jürgen Ziegler de, Mercedes’in Türkiye’nin sosyal ve ekonomik hayatına çok büyük katkı sağladığını ifade etti ve “Mercedes Benz’in sloganı, araçlarımızdan beklediğiniz kaliteyi, çalışanımızdan da bekleyebilirsinizdir” diye konuştu.
Mercedes Benz Türk Pazarlama ve Satış Direktörü Süer Sülün ise rekabetin çok sert olduğunu ve bu rekabette öne geçmek için çalıştıklarını vurgulayarak, “Sadece iyi ürün vererek müşteri memnuniyetini arttıramayız. 2000 yılından beri insana yatırım yapıyoruz" dedi. Türkiye’deki 30 bayiinin 1 milyar Euro ciro yarattığını ifade eden Sülün, Mercedes'in otobüste yüzde 65, kamyonda ise yüzde 30 pazar payına sahip olduğunu kaydetti. Sülün, "Bu program, sanayi ve üniversite işbirliğinin güzel bir örneği olacak. Bu yalnızca Mercedes Benz’e ait bir programdır. Ama rakiplerimizin de üniversitelerden destek almasını isteriz” diye konuştu.
Bayi yöneticilerinin satış ve satış sonrası hizmetlerde gelişmelerini sağlamak üzere hazırlanan eğitim ve sertifikasyon programı C-Manager, Türkiye ile birlikte Almanya, İtalya, Fransa, İngiltere ve İspanya’da da ilk kez uygulanacak. Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) koordinasyonunda yürütülecek olan ve 235 kişinin katılacağı program 18 ay sürecek. Program, “Müşteri İlişkileri”, “Strateji Oluşturma ve Performans Yönetimi”, “Pazar Yönetimi”, “Süreç ve Değişim Yönetimi”, “Mali Yönetim”, “İnsan Kaynakları Yönetimi” ve “Liderlik” eğitimlerinden oluşacak.