OluÅŸturulma Tarihi: Ocak 26, 2002 00:00
DoÄŸan Grubu'nun internet üzerindeki bütün mecraları Medya-Net çatısı altında birleÅŸtÄ°. Dijital reklam kanallarını kullanmak isteyenlere hizmet edecek olan Medya-Net, 1.6 milyon kiÅŸiye on-line olarak ulaşıyor.DoÄŸan Grubu, dijital ortamın avantajlarından yararlanmak isteyen reklamverenler için DoÄŸan Medya Grubunun 16 portal ve internet sitesini Medya-Net çatısı altında bir araya getirdi. Türkiye'de ilk kez gerçekleÅŸtirilen uygulama ile reklamverenler dijital ortamın, hızlı raporlama, profilleme, kategorilere ayırma özelliklerinden yararlanabilecek, hedef kitlelerine çok daha etkin ÅŸekilde ulaÅŸabilecekler.Medya-Net'in tanıtımı amacıyla Ritz Carlton Oteli'nde düzelenen etkinlikte konuÅŸan Medya-Net Grup Direktörü Ebru Aygün Kohen, Medya-Net'in 1.6 milyon tekil ziyaretçisi ve 150 milyonu aÅŸan görünürlüğü olan 16 portal ve siteyi reklamverenlerle buluÅŸturacağını ve relamverenleri djital ortamın avantajlarından yararlandırılacağını söyledi. Kohen, on-line reklamcılık ve pazarlama alanında Türkiye'nin potansiyelinin harekete geçirilemediÄŸini, Medya-Net aracılığıyla bu potansiyelin harekete geçirileceÄŸini ifade etti.Medya-Net'in çatısı altında birleÅŸen portalların bir çoÄŸunun benzeri olmadığını belirten Kohen, ‘‘Medya-Net bu portal ve siteleri ajanslarla birlikte tüm kurumların medya planlarının ayrılmaz bir parçası haline getirmeye çalışacaktır’’ dedi. DoÄŸan Grubu'nun hayatın her alanına yanıt veren portallere sahip olduÄŸunu vurgulayan Kohen, ‘‘Medya-Net bütün DoÄŸan Grubu portallerini tek bir çatı altında müşterilerine sunacak ve bu anlamda Türkiye'de pazarlama yapan ilk kuruluÅŸ olacak’’ diye konuÅŸtu.Kohen, dünyada internete verilen reklamın tüm mecralara verilen reklamın yüzde 5'i Türkiye'de ise yüzde 1'i oranında olduÄŸunu belirterek şöyle devam etti: ‘‘Türkiye'de internet mecrasına verilen reklamların oranı çok düşük. Biz interneti bir reklam mecrası haline getirmeye çalışacağız ve bu oranın dünyada olduÄŸu gibi yüzde 5'e çıkartılması için çalışacağız.’’Kohen, reklam ajanslarının Medya-Net aracılığıyla dijital ortam gibi çok farklı bir mecrayı ajandalarına dahil ederek müşterilerine farklı seçenekler sunabileceklerini söyledi. Kohen, ‘‘DoÄŸan Grubu yaptığı yatırımlar ve lansmanlarla internete yatırım konusunda ne kadar kararlı olduÄŸunu göstermiÅŸtir, yatırımlarımız ve yeniliklerimiz devam edecek’’ dedi. Kohen, geçtiÄŸimiz yıl DoÄŸan Grubu portalleri ve sitelerinin internet reklam pastasından aldığı yüzde 50 payın çok önemli olduÄŸunu ve Medya-Net ile 2002 yılında iddialı olduklarını ifade etti. Åžu anda 1.6 milyon kiÅŸinin internet adresi ve bilgilerine sahip olduklarını kaydeden Kohen, ‘‘İnternete reklamverenler bu hedef kitlesinin alışkanlık ve ihtiyaçlarını ölçebilir ve reklamlarını hedef kitlelerine yüksek bir etkinlikle ulaÅŸtırabilirler’’ dedi.Medya-Net'te kimler var?E-kolayHürriyetimMilliyetRadikalGenç HürriyetimFanatikTurkish Daily NewsArabam.comBigparaTradecnetYenibir.comKanal DMahmureGezikolikHepsiburada D&RÂ
button