Güncelleme Tarihi:
Alparslan, Mado'nun 176. şubesinin açılışı için geldiği Bolu'da yaptığı açıklamada, franchising yöntemiyle Suudi Arabistan, Avustralya, Güney Kore ve KKTC'de şubelere sahip olduklarını söyledi. Yurt dışındaki şube ağlarını genişletmeyi düşündüklerini anlatan Alparslan, “En son planımız ABD'ye de Mado'yu götürmek. Onlar nasıl Mc Donalds'ı buraya getirdiyse biz de Mado'yu ABD'ye götüreceğiz” dedi.
Aşırı sıcakların dondurma satışlarını olumlu yönde etkilemediğini belirten Mehmet Alparslan, “Çünkü aşırı sıcak olduğu zaman insanlar dışarı çıkmıyorlar. Bizim için orta sıcaklık daha iyi. Geçen yıla göre genel üretimimiz yüzde 10 arttı. Bu artış, aşırı sıcaklarla ilgili değil, büyümeyle ilgili bir olay” diye konuştu.
Mado'nun salep, süt ve şekerden oluşan naturel bir dondurma ürettiğini anlatan Alparslan, şunları kaydetti:
“Her dondurma dondurma değildir. Kalite, tamamen kullandığın hammeddeyle ilgili bir şey. Suni salep de var, doğal salep de var. Birinin kilosu 250 YTL, diğerininki 40-50 milyon YTL. Biz keçisütü ve doğal salep kullanıyoruz. dondurmayı dondurma yapan da bunlar. Ve malzemenin yanında en önemli olan şey de tabii ki ustalık.”