Koç Üniversitesi Pazarlama Kulübü’nden Ücretsiz “Global Marka” Semineri

Güncelleme Tarihi:

Koç Üniversitesi Pazarlama Kulübü’nden Ücretsiz “Global Marka” Semineri
Oluşturulma Tarihi: Nisan 29, 2003 15:52

Koç Üniversitesi Pazarlama Kulubü, 9 Mayıs 2003 tarihinde ‘Global Marka’ Semineri düzenliyor. Katılımın ücretsiz olduğu seminer Koç Bilgi Grubu, Arçelik ve Tat Konserve sponsorluğunda gerçekleştirilecek.

Seminere farklı sektörlerden ulusal ve çokuluslu şirket çalışanları, öğrenciler ve akademisyenlerlerden oluşan yaklaşık 400 davetlinin katılması bekleniyor.  “Global Marka” seminerinde, katılımcıların global marka konusunda bilgilendirilmesi ve global marka vizyonlarına farklı pencereler açılması amaçlanıyor.

 

Beko Elektronik Genel Müdürü Ali Sümerval’in açılış konuşmasını yapacağı seminerde, Coca-Cola Avrasya ve Ortadoğu Bölümü Başkanı Ahmet Bozer, Mavi Jeans Genel Müdürü Nurettin Kantarelli, Loreal Ülke Genel Müdürü Malek Sarmini, Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkan Yardımcısı Gündüz Özdemir ve Mercedes Pazarlama Direktörü Eşref Biryıldız konuşmacı olarak katılacak.Tuck School of Business at Dartmouth Üniversitesi’nde İş İdaresi Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Koen Pauwels da seminerinde, global marka konusundaki akademik bilgilerini katılımcılarla paylaşacak.  “Uzun süreli pazarlama etkilerinin pazara yansıması, yararları ve performans yönelim stratejileri” üzerine yaptığı araştırmalarla tanınan pazarlama ve istatistik uzmanı Prof. Koen Pauwels, üniversitedeki akademik çalışmalarının yanı sıra özel sektör kuruluşlarına danışmanlık yapıyor.

 

Haberin Devamı

Bir gün sürecek “Global Marka” Semineri, Koç Üniversitesi Kampüsü Mühendislik Amfisi’nde düzenleniyor.Seminere katılım hakkında ayrıntılı bilgi “www.pazarlamakulubu.com” internet veya  marketingclub@ku.edu.tr” e-posta adresinden edinilebilir.    

 

Koç Üniversitesi tarafından 2001 yılında kurulan Koç Üniversitesi Pazarlama Kulübü, liderlik, pazarlama ve marka benzeri konularda, iş dünyası ile üniversite çevresindeki bireylerin kişisel, profesyonel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlamayı hedefliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!