Oluşturulma Tarihi: Temmuz 27, 2007 00:00
Türkiye’nin önde gelen araştırma şirketlerinden KMG Araştırma, dünyanın en büyük araştırma kuruluşlarından birisi olan Ipsos ile Mayıs 2007 başlayan birleşme sürecini tamamladı. Ipsos’un, KMG Araştırma’nın yüzde 51 hissesini satın almasıyla başlayan değişim sonrasında şirket bundan sonra yola Ipsos KMG olarak yeni logosuyla devam edecek. Ipsos KMG, özel araştırmalardan, hane tüketim panellerine, dağıtım-merchandising ve satış ölçümlerinden medya araştırmalarına uzanan Türkiye’nin en geniş araştırma portföyü ve en geniş araştırmacı kadrosu ile müşterilerine hizmet veriyor. Reklam testlerinde Ipsos Grupise, Ipsos Asi gibi, pazarlama araştırmalarında Ipsos Insight gibi, geleceği tahmin çalışmalarında Ipsos Novaction gibi ve siyasi ve sosyal araştırmalarda Ipsos Mori gibi şirketleri bünyesinde barındıran Ipsos, 32 yıllık bir şirket. 1999’dan beri halka açık olan Ipsos’un 2006 gelirleri 1.1 milyar dolar.