Güncelleme Tarihi:
SYS sesli yanıt sistemi sayesinde, Emlak, Çevre, Reklam borcunu öğrenme ve ödeme, Mavi masa hizmetleri, Dilek öneri ve şikayetler, Faks ile doküman ve form alınması gibi tüm işlemler telefon üzerinden kısa sürede yapılabiliyor.
SYS’nin Alo Belediye çözümü; Birleşik Mesaj Sistemi, IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi), Fax Server, SMS, Telemarketing ve Veri Tabanı Yönetim Sistemi gibi Belediyelerin ihtiyaç duyduğu tüm yazılım ve donanımlardan oluşuyor.
Belediyeyi arayanlar öncelikle Sesli Yanıt Sistemi tarafından karşılanıyor, mesai saatleri dahilinde istendiği taktirde “0” tuşlanarak Müşteri ilişkileri yetkilisi ile görüşülebiliyor, mesai saati haricinde ise sesli mesaj bırakılabiliniyor.
Arayan kişi telefon tuşlarını kullanarak sicil numaralarını girerek emlak, çöp, reklam gibi belediyede yapması gereken tüm işlemleri telefon üzerinden yapabiliyor. Kişi isterse sistemin sesli yönlendirmelerine göre tuşlamalar yaparak Başkan’a sesli mesaj bırakabiliyor.
Arayan kişi, Belediyenin tüm bu hizmetlerini telefondan sesli olarak dinleyebildiği gibi, telefonda dinlenerek not alınamayacağı durumlarda ilgili bilgileri istediği numaraya faks dokümanı olarak alabiliyor. Ayrıca istenildiği taktirde Sistem mükelleflere borç bilgilerini cep telefonlarına SMS olarak bildirebilmekte.
Telemarketing uygulaması ile, sistem daha önceden tanıtılmış telefon numaralarını otomatik olarak arayarak önceden kayıt edilmiş sesli bilgileri okuyarak kişileri bilgilendiriyor veya sistemden on-line olarak alınan borç ve sonödeme tarihlerini hatırlatabiliyor.
KADIKÖY BELEDİYESİ : 0216-541-4000
ÜSKÜDAR BELEDİYESİ: 0216-444-0875