Güncelleme Tarihi:
Kablo platform hizmetlerinde yaşanan sıkıntıların sonu gelmezken bu durumda en çok aboneler mağdur duruma düşüyor. Uzun süredir gerek çeşitli duyurular, gerekse ilanlar yoluyla sorunlarını kamuoyuyla paylaşan kablo platform hizmetleri işletmeciliği ruhsatını almış firmalar (İnteraktif A.Ş., KabloNET A.Ş., Topaz A.Ş., Ultra Kablo A.Ş.) abonelerin mağdur duruma düştüğünü belirtiyor, çözümsüzlüğün bir çözüm olmadığını vurguluyorlar.
Firmalar, Türksat A.Ş.’nin her türlü yazılı ve sözlü uzlaşma talebini reddettiğini ve kablo şebekelerine, yeterli deneyim, bilgi ve ekipmanı bulunmayan bazı taşeronların alelacele sokulduğunu ifade ediyorlar. Bu bilinçsiz yaklaşım sonucunda da bazı bölgelerdeki aboneler saatlerce süren kablolu hizmet kesintisi yaşıyorlar.
Kablo platform hizmetleri işletmeciliği ruhsatını almış firmalar, sorunun çözülmesi için kamuoyunun desteğini bekliyorlar. Kamuoyu baskısıyla Türksat’ın bu tavrını değiştirmesini uman firmalar, tüm kablo TV ve İnternet abonelerini, haklarını savunmaya ve kendilerine destek olmaya davet ediyorlar. Bu amaçla kurulan www.kablodatekelehayir.org Web sitesi 11 Eylül Pazartesi günü yayına girecek ve aboneler şikayetlerini ve desteklerini bu adres üzerinden bildirebilecekler.