Güncelleme Tarihi:
Jelatinsiz vejeteryan lastik şeker ürünlerini Türk hedef kitlesine yönelik özel bir kampanya ile tanıtan Katjes, “I love Veggie” sloganını kullanıyor.
ÜRETİM ARTTI
Katjes Fassin şirketler grubunun ortaklarından Tobias Bachmüller, Türk kökenli hedef kitlesinin kendileri için çok önemli olduğunu dile getirerek, “Araştırmalarımız, Türk kökenli tüketicilerimizin jelatinsiz yeşil ürünlerimize büyük ilgi gösterdiği yönünde. Biz de jelatinsiz Grün-Ohr Hase (yeşil kulaklı tavşan) ve Grün-Ohr Baerchen (yeşil kulaklı ayıcık) lastik şekerlerimizin üretimini artırdık. Türk kökenli tüketicilerimize daha çok tanıtmak için de özel bir kampanya başlattık. Amacımız, jelatinsiz lastik şekerlerimizi Türk tüketicilerimize daha çok tanıtıp, buluşturmak” diye konuştu.
Katjes Fassin, Katjes, Ahoj Brause ve Sallos markaları ile Alman şekerleme pazarının üçüncü büyük üreticisi konumunda.