Ä°zocam'a tüketici ödülü

Güncelleme Tarihi:

İzocama tüketici ödülü
OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 28, 2002 00:00

Yalıtım sektörü firmalarından Ä°zocam, tüketici odaklı çalışmalarıyla, "Tüketici Memnuniyetini Ä°lke Edinen Firma Ödülü"nü alarak yalıtım sektöründe bir ilke daha imzasını attı.T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na baÄŸlı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nün düzenlediÄŸi Geleneksel Tüketici Ödülleri'nin beÅŸincisinde Ä°zocam'a verilen bu ödül,  yalıtım sektörünün bu alandaki ilk ödülü oldu. Ä°zocam; tüketicilerde yalıtım bilincini oluÅŸturmak amacıyla yaptığı, enerji tasarrufunun aile ve ülke ekonomisine katkısını vurgulayan calışmalarıyla  "Tüketici Memnuniyetini Ä°lke Edinen Firma Ödülü' ne layık görüldü. Yüksek Öğretim Kurumu, TOBB, TESK, Tüketici Dernekleri ve Tüketici Vakıfları temsilcilerinden oluÅŸan Seçici Kurul'un  deÄŸerlendirmeleriyle verilen  bu ödülle Ä°zocam; tüketicilerine sunduÄŸu ürünlerinin kalitesi kadar hizmet anlayışının da yüksek standartta olduÄŸunu kanıtladı.Ödül töreninde, tüketici memnuniyetini ve kaliteyi her zaman ÅŸirket prensibi olarak benimsediklerini vurgulayan Ä°zocam yetkilileri; Türkiye'de tüketicilere kanun ve diÄŸer mevzuatlarda tanınmış olan haklardan daha üstün ve ileri seviyede hizmet verdiklerini de belirttiler. 1965'ten bu güne, yalıtım sektörünün geliÅŸmesi için bilinçli ve düzenli çalışmalar gerçekleÅŸtiren Ä°zocam, gerek sektör profesyonelleri, gerek son kullanıcılar ve gerekse de medya ile planlı ve sürekli olarak iletiÅŸim faaliyetlerinde bulunuyor. SunduÄŸu benzersiz ürünlerinin yanısıra Termal Kamera ile konutlarda ve sanayi tesislerindeki ısı kayıplarını da ücretsiz olarak tespit eden Ä°zocam; son kullanıcılara yönelik Yapı Market Etkinlikleri ile de tüketicileri bilgilendirerek birçok baÅŸarılı çalışmaya imza attı.ISO 9001 Kalite Güvence Sistemi / müşteri ÅŸikayetleri prosedürü, ücretsiz tüketici danışma hattı, Ä°zocam Yalıtım EÄŸitim Merkezi ve benzeri birçok faaliyeti ile yalıtım sektöründe baÅŸtan sona her aÅŸamada lider olan Ä°zocam, baÅŸarısını vizyon ve misyonunda tüketici memnuniyetini ilke edinmiÅŸ olmasına borçlu.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!