İşimiz kalbimizde kalbimiz işimizde

Güncelleme Tarihi:

İşimiz kalbimizde kalbimiz işimizde
Oluşturulma Tarihi: Eylül 07, 2002 15:152dk okuma

Havaş, çalışanlarının işe 'kalplerini' de getirmesi için 'İşimiz kalbimizde, kalbimizde işimizde'' projesi başlattı. Proje kapsamında iş ilişkilerinden insan ilişkilerine kadar çok farklı konuları vurgulayan posterler çalışma alanlarına asıldı. Havaş, bu projeyle çalışanlarının motivasyonunu ve hem kişisel hem de şirket mutluluğunu artırmayı hedefliyor.

Park Grubu'na bağlı olan ve yer hizmetleri konusunda faaliyet gösteren Havaş, başlattığı 'İşimiz kalbimizde, kalbimiz işimizde' projesi ile çalışanlarının motivasyonunu sağlıyor.

Temmuz ayında uygulamaya konulan projeyle, takım ruhu oluşturulması, çalışanların özgüvenlerini artırma, hem kişisel hem de şirket mutluluğunu artırmak amaçlanıyor.

Proje çerçevesinde çalışanların dikkatini çekebilecek 24 konu belirlenmiş. İş ilişkilerinden insan ilişkilerine kadar çok farklı konuyu vurgulayan posterler çalışma alanlarına asılmış. Posterlerde yer alan bazı sloganlar şöyle:

‘‘Gülümsemenin masrafı yok, getirisi çok. Ne söylediğin değil, nasıl söylediğin önemli. Birlikteyiz, güçlüyüz. Üniformanız yönetmeliklere uygun mu? Kendine güvendiğinde başaramayacağın iş yoktur. İyi dinle, iyi anla, iyi anlat. Başarı da benim hata da...‘‘

Bir yıl devam edecek proje kapsamında her 15 günde bir değişik başlıklarla işlenen poster tasarımları ve bilgi panoları kullanılacak. İki bin 200 çalışanın kapsayan proje ile Havaş, çalışanlarının iş ile aralarındaki bağı ve müşteri ile empati kurma yeteneğini güçlendirmelerini hedefliyor.

Seçilen ödüllendirme konularında değişik bölümlerde çalışanlar birbirlerine oy veriyorlar. Proje, uygulamaya konulduğu günden beri çalışanların önemli desteğini görmüş.

Havaş İstanbul İstasyonu Yolcu Hizmetleri Müdürü Murat Nursel projenin yaratıcısı. Nursel, işyerlerinde asıl farkı insanın yarattığını ve özellikle hizmet sektöründe faaliyet gösteren bir firma olarak çalışanlarını kazanmalarının çok önemli olduğunu söylüyor. Bu projenin Havaş'ın her kademesindeki çalışan için geçerli olduğunu ifade ediyor:

‘‘Çıkış noktamız insanların işe gelirken kalplerini de getirmeleriydi. İşe gelirken motive olmuş bir şekilde gelmeleriydi. Takım ruhu oluşturarak çalışanlarımızın şirketlerini ruhlarında hissetmelerini sağlamaya çalışıyoruz. Kendi dış görünüşüne bakan, yaptığı işe dikkat eden elemanlar Havaş'a da dikkat ediyor demektir.‘‘

ETKİLER OLUMLU

Havaş Genel Müdür Yardımcısı Hacer Altıner, çalışanların şirkete bağlılıklarını artırmaya çalıştıklarını belirtiyor: ‘‘Çalışanlarımıza 'kalbinden bir şeyler kat' derken şirketi ve aidiyeti ön plana çıkarıyoruz. Bütün mesajların iletişim kalitesini artırıcı özelliği var. Bu kampanyayla hem dışarıyla olan hem de iç iletişimimizin kalitesini iyileştirdik. Pojeyle takım ruhu ve iletişimi ön plana çıkarıyoruz. Proje, tüm Havaş çalışanlarını düşünmeye sevk ediyor ve bulundukları ortamı daha iyi, daha mutlu ve daha yaşanır kılmalarını amaçlıyor. Çalışanlarımız bu süreç zarfında gazetemiz Havaş Express vasıtasıyla proje hakkında kendi görüşlerini iletebilecek. Pano içerikleri için öneriler getirebilecekler.‘‘

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!