İlk acil servisi tanıtan Borusan müşterileri 6 Sigma ile dinliyor

Güncelleme Tarihi:

İlk acil servisi tanıtan Borusan müşterileri 6 Sigma ile dinliyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2006 23:00

Borusan Holding ve Almanya’da faaliyet gösteren Giwa Holding’in ortaklığı olan Borusan Otomotiv, 1984 yılından bu yana BMW markasının Türkiye distribütörlüğünü yürütüyor. Land Rover’in Türkiye temsilciliğini 1998 yılında alan Borusan Otomotiv’in sunduğu marka yelpazesine 1999 yılında ise Mini eklendi.

İlk acil servisi tanıtan Borusan müşterileri 6 Sigma ile dinliyor
22 yıldır faaliyetlerini sürdüren Borusan Otomotiv, sektöre örnek teşkil edecek uygulamalara da imza attı. 1986 yılında İzmir fuarında Türkiye’nin ilk acil servis hizmetini tanıtan Borusan Otomotiv, ülke genelinde BMW için 13 bayi, 9 destek servis olmak üzere toplam 22 noktada ve Land Rover için 11 bayi, 9 destek servis olmak üzere toplam 20 noktada hizmet veriyor. 6 SİGMA VE GÖLGE ARAŞTIRMALAR Satış sonrası rekabette ’6 Sigma’ metodolojisi, müşteri raporları ve gölge müşteri araştırmaları ile müşterilerin sesini dinleyen Borusan Otomotiv, sunduğu hizmetlerin çeşitliliği ile dikkat çekiyor. Bu hizmetlerin başında ise Türkiye’de de bir ilk olma özelliğini taşıyan BMW Acil Servis geliyor. 365 gün 24 saat ulaşılabilen BMW Acil Servis, yerinde ve 1 saati aşmayacak onarımların hizmeti verir. Araçları garanti kapsamındaki bir arıza nedeniyle BMW Acil Servis hizmetini kullanan müşterilerden yol, işçilik ve parça ücreti alınmamaktadır. Garanti kapsamına girmeyen araçlardan ise, servise gidip gelme mesafesi 100 kilometreyi aşmadığı müddetçe yol ücreti talep edilmemektedir ve sadece normal servis ve parça ücreti tahsil edilmektedir. ’Pit Stop’ adlı hızlı servis de bir saati geçmeyen işler için müşterilere randevu alınmasına gerek olmaksızın hizmet veriliyor. Borusan Otomotiv tarafından sunulan bir diğer hizmet ise Europlus Yardım. Bu yol yardımı hizmeti, Borusan Otomotiv bayilerinden yeni olarak satın alınan BMW marka otomobiller için 2 yıl süresince ücretsiz olarak veriliyor. Europlus Yardım kapsamında, BMW Acil Servis, çekici ve kurtarma hizmetleri verilirken, müşterinin ikamet adresi dışında olan arızalarda ise araç tahsisi, konaklama, onarım sonrası aracın eve teslimi gibi seçenekler bulunuyor. Ücretsiz olarak faydalanılabilen bu ilave hizmet seçenekleri özellikle şehirlerarası yolculuğa çıkan müşteriler için önemli avantajlar sunuyor:5 YILDIZLI OTELDE KONAKLAMAKiralık Araç: Arızalı veya kazalı aracınız serviste aynı gün içinde onarılamaz ise seyahatinize devam etmenize veya eve dönüşünüze olanak sağlanması için aracınıza eşdeğer veya bir alt sınıf kiralık bir araç tahsis edilir ve azami 5 günlük masrafları karşılanır. Ulaşım: Aracınız aynı gün içinde onarılamıyor ve seyahatinize devam etmek veya eve dönmek istiyorsanız, bölge olanaklarına bağlı olarak ekonomi sınıfı uçak bileti veya otobüs bileti ve asıl varış yerine kadar belgelenmiş taksi masraflarınız karşılanır. Otelde konaklama: Aracınız aynı gün içinde onarılamıyor ve onarımını beklemek istiyorsanız 5 yıldızlı bir otelde standart odada tam pansiyon azami 5 günlük konaklama masrafınız karşılanır. Onarımı biten aracınızın ulaşımı: Onarımı biten aracınızın ikametinize nakli için sizin veya belirleyeceğiniz bir kişinin yol masrafları, profesyonel sürücü veya çekici ile nakil masrafları karşılanır. Tıbbi yardım organizasyonu: Aracınız ile seyir halinde rahatsızlanmanız veya kaza sonucu yaralanmanız durumunda, talebiniz üzerine, ücreti mukabili tıbbi yardım organizasyonu yapılır. Yanınızda kendisine eşlik edilmesi gereken 15 yaşından küçük çocuk var ise refakatçi temin edilir ve masrafları karşılanır. Garanti sonrasında yüzde 20’lik ’Go Card’ indirimiBorusan Otomotiv ’Go Card’ isimli hizmetiyle Land Rover marka araçların garanti süresinin bitimi sonrasında, aracın yaşına bağlı olarak servis faturalarında prim uyguluyor. Go Card, alınan servis hizmetlerinde fatura üzerinde belirli oranlarda anında peşin prim sağlarken, müşteriler araçlarının model yılına göre değişen oranlarda daha düşük ödeme yapma imkanına kavuşuyorlar. Borusan Otomotiv servislerini ziyaret etme devamlılığına göre de değişiklik gösteren prim oranları işçilik için yüzde 15 olurken, yedek parça için ise yüzde 20’ye kadar çıkıyor.
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!