İlginç tüketici şikayetleri

Güncelleme Tarihi:

İlginç tüketici şikayetleri
Oluşturulma Tarihi: Şubat 10, 2002 14:38

ABD'de tüketiciler ilginç şikayetlerde bulunuyor. İlginç şikayetlerden biri, aşırı sıcaklardan bunalarak, raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturan bir ev kadınından geliyor. Şirket yetkililerinin, kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca ''iyi soğutmuyor'' diyerek üründen şikayetçi olan kadını ikna etmekte hayli güçlük çektikleri belirtiliyor.

Tüketicilerden gelen ilginç şikayetlerden bazıları şöyle:

Chicago'da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce ürünü aldığı bayinin yolunu tutmuş. Büyük birhırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemiş.

Fritözü gören görevli nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış;''Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya,erimeye başladı''. Satış görevlisi müşteriyi, kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine inandırmakta oldukça zorlanmış.

BULAŞIK MAKİNESİ HER İŞE YARAR

Servis elemanları Amerika'nın dört bir yanından gelen ''Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor'' şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şok geçirmişler.

ELEKTRİKSİZ ÜTÜ FORMÜLÜ

Texas'ta son model ütü alan tüketici, elektrikler kesilip işi yarım kalınca elektriksiz ütü yapmanın yöntemini keşfetmiş! Ütüyü ocakta ısıtarak işine devam etmek isteyen ev hanımı, ütünün gövdesinin yanması üzerine bayiye başvurarak ürünün değiştirilmesini istemiş.

MİKRO YUMURTA FIRINI

New England'da bir müşteri, satın aldığı mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Deneme basınç nedeniyle yumurtanın patlamasıyla sona ermiş. Mikrodalga fırının infilak etmemesi şans olarak değerlendirilirken müşteri, ''Yumurta bile kaynatamıyor. Bu fırını ne yapayım? Paramı geri verin'' diyerek bayiye fırını iade etmeye kalkmış.

FIRIN KURUTMAYI BECEREMEZSE

Arizona'da fırının içinde elbisenin yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmış. Elbisenin yanarak fırının içine yapışmasından şikayetçi tüketiciye, fırınında sadece yemek pişirmesiönerilmiş.

BUZDOLABINDA MUM IŞIĞI

Ohio'da buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir Amerikalı, buzdolabının içine birkaç mum yerleştirerek kendince sorunuçözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen şikayetçi olmayı ihmal etmemiş ve firma aleyhine dava açmış.

OCAKTA 'KETTLE' PİŞİYOR

San Fransisco'da bir müşteri de kettle'ının (su kaynatıcı) eridiği şikayeti ile servise başvurmuş. Kettle'ın elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin ocağın üzerine su ısıtıcısını koyarak suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Durumu kabul etmeyen müşteri bayiden şikayetçi olmuş.

AYAKKABI SOĞUTUCUSU

Buzdolabı üreticilerinin toplantısına Mexico City'den katılan bir tüketici, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük olması gerektiğini söylemiş. Bu talebinin nedeni sorulduğunda, ''Yaz ayları sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler büyük olursa daha çok ayakkabı soğutabiliriz'' yanıtını vermiş.

KLİMALI MAĞARA

Arizona'da altın arayıcılığı yapan ve bölgedeki bir mağarada yaşayan vatandaş, aşırı sıcaklardan bunalarak klima almış. Mağarada elektrik bulunmaması nedeniyle dışardan kaçak elektrik çekmiş. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düşük diye şikayette bulunmuş.''

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!