İki aydır internetsiz kalınca eylem yaptılar

Güncelleme Tarihi:

İki aydır internetsiz kalınca eylem yaptılar
Oluşturulma Tarihi: Ocak 08, 2014 20:07

MUĞLA’ın Bodrum İlçesi, Ortakent Yahşi Beldesi’nde, Türk Telekom’un fiberoptik internet hizmetinden iki aydır faturalarını ödemelerine rağmen yararlanamadıklarını ileri süren bir grup eylem yaptı.

Haberin Devamı

Kendileri gibi yaklaşık 300 kişinin mağdur olduğunu belirten grup, sorunlarına bir an önce çözüm bulunmasını istedi. Muğla Türk Telekom İl Müdür Yardımcısı Deniz Kocaer yazılım kartı sorunu olduğunu çözüm için çalıştıklarını söyledi.

Ortakent-Yahşi Beldesi, Hortma Mevkisi’ndeki ü villanın bulunduğu Yarbasan Sitesi başta olmak üzere Hortma Mevkisi’ndeki pek çok ev sahibi daha hızlı internet erişimi için iki ay önce Türk Telekom’un fiberoptik hizmetinden yararlanmak üzere aboneliklerini yeniledi. Mevcut internet abonelikleri kesilmesine ve iki aydır da faturalarını ödemelerine rağmen fiberoptik internet hizmetinden yararlanamayan 10 kişi Yarbasan Sitesi önünde ellerinde abonelik sözleşmeleri ve ödedikleri faturaların dekontlarıyla eylem yaptı. Kendileri gibi yaklaşık 300 kişinin mağdur edildiğini ileri süren grup bir an önce sorunlarının çözülmesini istedi.

Site sakinlerinden Ümmühan Yürük, başta Bodrum olmak üzere Muğla ve Ankara Türk Telekom’a defalarca başvuru yaptıklarını belirterek, "Her defasında önümüzdeki hafta ekip gönderip, sorunu göndereceklerini söylediler. Ancak, lafta kaldı. Bu çağda internetsiz olmuyor. Çocuklar evde ödev yapamadıkları için internet kafelere gitmeye başladı. Site içerisinde home ofis çalışanlar var. Hepimiz internet mağduru olduk. Telefonlara yanıt vermedikleri gibi muhatapta bulamıyoruz. Kandırılmaktan bıktık" dedi.

Yarbasan Sitesi Yöneticisi Müzeyyen Akkuş, "Sorunumuz giderilmezse, bu defa daha geniş katılımlı olarak Bodrum Telekom önünde eylem yapmaya hazırlanıyoruz. Bu çağda bilgilendirilmeden, internetsiz ortamda yaşam olur mu? İnternet kullanamadığımız için sitenin tüm işleri aksadı" diye konuştu.

Muğla Türk Telekom İl Müdür Yardımcısı Deniz Kocaer ise DHA muhabirine telefon ile yaptığı açıklamada, "Sıkıntıyı en kısa zamanda çözeceğiz. Kimsenin mağdur olmasını bizde istemeyiz, Yazılım kartı sorunu varmış, bu sorun çözülür. Bugün konu ile ilgili teknik ekipleri yönlendireceğiz" dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!