Ä°çki devi Allied Domecq Türkiye'de

Güncelleme Tarihi:

İçki devi Allied Domecq Türkiyede
OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 22, 2002 00:00

Türkiye'deki faaliyetlerini daha önce distribütörlük sistemiyle yürüten Allied Domecq, Türk gençlerine güvenerek doÄŸrudan yatırım yapmayı tercih etti. Türkiye pazarına 1.6 milyon Euro'luk yatırımla giren ve bu yıl için 20 milyon Euro ciro hedefleyen Allied Domecq, gözünü de pazar liderliÄŸine dikti. Dünyanın en çok satan viskilerinden biri olarak bilinen Ballantine's markasına ağırlık vererek pazara giren Allied Domecq, hedef kitle olarak da 23-29 yaÅŸ arasındaki erkekleri seçti.Allied Domecq Ä°stanbul adıyla faaliyete geçen ÅŸirketin genel müdürlüğünü üstlenen Selçuk Tümay, doÄŸrudan yatırım kararı alınmasında, Türkiye'nin gelecek vaad eden bir ülke olmasının yanı sıra eÄŸitim ve gelir seviyesi hızla yükselen genç ve dinamik nüfusunun da etkili olduÄŸunu vurguladı. Ballantine's, Teacher's, Beefeater, Kahlua, Courvoisier, Canadian Club, Jack Malibu gibi markaların sahibi ve Jack Daniel's, Southern Comfort, Campari, Finlandia Vodka markalarının da temsilcisi olan Allied Domecq'in 100'ü aÅŸkın ülkede faaliyet gösterdiÄŸini belirten Tümay, yılda 60 milyon kasadan fazla alkollü içecek satışı gerçekleÅŸtirdiklerini kaydetti. Åžirketin dünya cirosunun 4 milyar Euro olduÄŸunu belirten Tümay, Türkiye pazarına 13 distribütörden oluÅŸan 30 kiÅŸilik bir kadro kurarak girdikleri kaydetti.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!