Güncelleme Tarihi:
İçişleri Bakanlığı personel alımı başvurusu, Kaymakamlık, Valilik ve Nüfus Müdürlüğü bünyesinde memur olarak çalışmak isteyen vatandaşların ilgisini çekti. İçişleri Bakanlığı 1545 personel alımı kapsamında şanslarını denemek isteyen vatandaşlar, bu işlemin nasıl ve nereye yapılacağını araştırmaya başladı. Peki, İçişleri Bakanlığı personel alımı başvurusu nasıl yapılacak? İşte, başvuru şartları ve detaylı bilgiler
BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?
1- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 48 inci maddesinin (A) bendinde belirtilen nitelikleri taşımak,
2- En az önlisans mezunu olmak,
3-1 Ocak 2017 tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak, (01.01.1982 ve daha sonraki tarihlerde doğanlar)
4- 2016 Yılı Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan; Lisans mezunları için KPSSP3, Önlisans mezunları için KPSSP93 puan türlerinden en az 60 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak kaydıyla KPSS puan türü esas alınarak yapılacak başarı puan sıralamasına göre ilan edilen pozisyonun 4 katı adayın içerisinde bulunmak.
BAŞVURU NASIL YAPILACAK?
1- Müracaatlar; elektronik ortamdaki İş Talep Formu ile yapılacaktır. Posta yoluyla veya bizzat müracaatlar kabul edilmeyecektir.
2- Adaylar; Bakanlığımızın (www.icisleri.gov.tr) adresli internet sitesinde yer alan; “T.C. İçişleri Bakanlığı 2017 Yılı Sözleşmeli 4/B Büro Personeli – Lisans (4 yıllık) Giriş (Sözlü) Sınavı İş Talep Formu” ya da “T.C. İçişleri Bakanlığı 2017 Yılı Sözleşmeli 4/B Büro Personeli – Önlisans (2 yıllık) Giriş (Sözlü) Sınavı İş Talep Formu”ndan, KPSS (B) grubu puan türünden kendisine uygun olanı seçerek 15-22 MAYIS 2017 tarihleri arasında ilgili sınav duyurusu bölümünde yayımlanacak olan başvuru linki aracılığıyla e-Devlet şifresi ile erişip elektronik ortamda müracaat edeceklerdir.
BAŞVURU HAKKINDA DETAYLI BİLGİLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ