OluÅŸturulma Tarihi: Haziran 29, 2005 00:00
TÃœM İç Giyim Sanayicileri DerneÄŸi (TÄ°GSAD) BaÅŸkanı Bahri Özdinç iç giyimde en büyük rakip Çin’e karşı markalaÅŸma stratejilerinin yanında Avrupa ve ABD’nin büyük toptancı ve zincir maÄŸazalarıyla yapılacak anlaÅŸma veya satın almaların sektörün geleceÄŸini belirleyeceÄŸini söyledi. Türkiye’nin yüzde 8’lik ihracat payı ile dünya iç giyim sektöründeki ana oyunculardan bir olduÄŸuna iÅŸaret eden Özdinç ÅŸunları söyledi: ‘Dünya pazarlarındaki varlığın geliÅŸtirerek sürdürmesi gereken Türkiye, ÅŸiddetlenen ve deÄŸiÅŸik boyutlar kazanan rekabet ortamında yeni, güçlü ve ulusal anlamda yaygın stratejiler geliÅŸtirmek zorunda. Dağıtım kanallarında etkin ve güçlü olmalı.’Â
button